بلاگ

افزایش عمر کفش با در نظر گرفتن این چند نکته ساده

با این شرایط اقتصادی، همواره نمی‌توانیم مثل قبل به خرید‌های خود بپردازیم. پس برای این که در کوتاه مدت نیاز به خرید برای پوشش خودمان نباشیم، بهتر است از وسیله‌های که داریم به خوبی استفاده کنیم. به عنوان مثال با افزایش عمر کفش آن را برای مدت بیشتری نگه داریم و از خریدهای بیشتر جلوگیری کنیم. برای این که بتوانیم به خوبی از وسیله هایمان نگهداری کنیم نیاز داریم تا با اطلاعاتی از قبیل افزایش طول عمر آن ها با خبر شویم. در ادامه ما  برای شما بیان می‌کنیم که چگونه عمر کفش هایتان را زیاد کنیم. پس برای بالا بردن سطح اطلاعات خود در زمینه بالا بردن افزایش عمر کفش هایتان با ما همراه شوید. در ادامه با دیوید جونز همراه باشید.

افزایش عمر کفش

افزایش عمر کفش

شما برای محافظت از پای خود در حین خرید کفش هایتان دقت کافی را داشته باشید به گونه‌ای که شما توانایی آسیب رساندن زیادی به پای خود را با انتخاب کفش‌های نا مناسب دارید. پس بهتر است در این زمینه با استفاده از معیار‌های مثبت بتوانیم در حین محافظت از پا از کفش هایتان نیز محافظت کنید و  سبب افزایش طول عمر آن شوید.

نگهداری کفش برای طولانی مدت با رعایت این نکات حین خرید آن

همان طور که بیان کردیم ترفندهای موثری در افزایش طوا عمر کفش شما وجود دارند که می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم:

خرید کفش با کیفیت

همه شما عزیزان می‌دانید که کفش‌هایی که در تولید آن ها از جنس‌های نا مرغوب استفاده می‌شوند به راحتی از بین می‌روند. دوخت نامناسب این کفش‌های بی‌کیفیت سبب جدا شدن زود هنگام رویه کفش از زیره آن می‌شود پس یکی از فاکتورهای مهمی که شما باید حین خرید کفش برای خودتان رعایت کنید، دقت به کیفیت کفش است که شامل دوخت عالی و جنس رویه و زیره کفش می‌باشد. خرید کفش با کیفیت باعث می‌شود شما ناخواسته یک معیار برای زیاد شدن طول عمر کفش خود را رعایت کنید.

خرید کفش با کیفیت

اندازه مناسب کفش

سایز کفش نیز بر افزایش عمر و ماندگاری آن تأثیر دارد. دلیل اصلی خرید کفش متناسب برای سایز پای خودتان این است که اگر کفش از پای شما کوچک‌تر با فشار آوردن پای شما به کفش احتمال به وجود آمدن پارگی در آن بسیار بالا می‌رود و این امر سبب کاهش طول عمر کفش شما می‌شود. مورد بعدی که باید برای شما مطرح کنیم دلیل دقت حین خرید برای داشتن کفشی است که از پای شما برزگ‌تر نباشد زیرا با خرید کفشی با سایز بزرگ‌تر از سایز پای شما در حین استفاده از آن باعث ایجاد استایل نامناسب، در آمدن کفش از پای شما حین راه رفتن و دل‌زدگی شما از کفش می‌شود که این کار باعث کنار گذاشتن این کفش توسط شما می‌شود و در اصل سبب کاهش عمر کفش شما می‌شود چون دیگر قادر به استفاده ازآن نیستید.

انتخاب سایز کفش مناسب

راه‌های افزایش طول عمر کفش پس از خرید

چند نکته درباره افزایش طول عمر کفش و نگه داری آن برای طولانی مدت هنگام خرید آن گفتیم. حال نکاتی را می‌گوییم که باید بعد از خرید کفش رعایت کنید تا کفش برای مدت طولانی‌تری باقی بماند.

تعویض پاشنه کفش

به مرور زمان راه رفتن زیاد شما باعث آسیب و در نهایت از بین رفتن پاشنه کفش شما می‌شود پس برای افزایش طول عمر کفش خود، شما می‌توانید در مدتی مقرر یعنی هر شش ماه یک بار پاشنه کفش خود را تعویض کنید و در نهایت باعث زیاد شدن طول عمر کفشتان شوید.

افزایش عمر کفش با درست راه رفتن

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به زیاد شدن طول عمر کفش شما کمک بسیاری کند یادگیری نوع راه رفتن صحیح توسط شما است. قطعا شما افراد زیادی را در جامعه می‌بینید که به روش‌های متفاوتی راه می‌روند برای مثال یکی حین راه رفتن پای خودش را به زمین می‌کشد یکی حین راه رفتن با کنار کفش راه می‌رود جالب است بدانید تمامی این نوع راه رفتن‌ها سبب آسیب به زیره و رویه کفش شما می‌شود. بهترین نوع راه رفتن به این شکل است که شما حین راه رفتن قدم بردارید و پای خود را زمین نکشید به این روش دیگر  زیره کفش شما آسیبی نمی‌بیند و طول عمر آن افزایش می‌یابد که در نتیجه باعث زیاد شدن عمر کفش‌های شما می‌شود.

افزایش عمر کفش با درست راه رفتن

شست و شوی کفش

برای شما پیش آمده که کفشتان بو بگیر بهتر است بدانید این امر به مرور زمان باعث آسیب به کفشتان می‌شود و طول عمر آن را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از بو گرفتن کفشتان روش‌های زیادی اسست اما بهترین و راحت‌ترین آن شستشوی منظم کفشتان می‌باشد به طوری که با شست و شوی آن علاوه بر از بین رفتن بوی کفش خود می‌توانید سبب افزایش طول عمر آن شوید و در عین حال کفش خود را نو کنید.

استفتده از واکس

همان طور که می‌دانید کفش‌های چرم میانه خوبی با آب و شست و شو ندارند و اگر در معرض آب قرار بگیرند به سرعت پوسته پوسته می‌شوند پس برای افزایش طول عمر آن‌ها چه باید انجام دهیم؟ جالب است بدانید که برای کفش‌های چرم می‌توانید جایگزین خوبی برای شست  شو پیدا کنید که این جایگزین استفاده از واکس مناسب برای کفش‌های چرم می‌باشد. واکس به غذا مناسب بریا کفش چرم معروف است به طوری که با استفاده از واکس علاوه بر تمیز کردن کفشتان باعث زیاد شدن عمر کفش خود نیز می‌شوید. شما می‌توانید این واکس‌ها را از فروشگاه‌های معتبر که کفش‌های چرم می‌فروشند تهیه کنید. از این بابت ما به شما برند مغروف و معتبذ دیوید جونز را معرفی می‌کنیم که شما با خاطری آسوده می‌توانید واکس متناسب با کفش چرم خود را از آن فروشگاه تهیه کنید.

واکس زدن کفش برای افزایش عمر آن

نکته مهم

برای افزایش طول عمر کفش شما ، چنان‌ چه کفش چرم دارید می‌تواتید به هنگام خیس شدن آن، کفش را در دمای اتاق خشک کنید و پس از آن با استفاده از کره آن را کاملا چرب کنید‌.

جلوگیری از تغییر شکل کفش

یکی از راه های افزایش طول عمر کفش شما جلوکیری از بد فرم شدن آن است. شما برای این کار می‌توانید با استفاده از روزنامه، به این روش که آن را مچاله کنید و در داخل کفش‌های خود قرار دهید که آن‌ها قالب خود را در زمانی که نمی‌پوشید داشته باشد. این کار باعث جلوگیری از شل شدن کفش‌های شما و چین افتادن روی قسمت رویی آن می‌شود.

پاک کردن لکه‌های کفش

برای افزلیش عمر کفش خود باید از کثیف ماندن آن جلوکیری کنید. مابه شما پیشنهاد می‌دهیم که به سرعت بعد از ایجاد لکه روی کفش‌هایتان آن را تمیز و پاک کنید. لکه‌های نمکی می‌توانند به کفش‌های چرم شما آسیب برسانند بنابراین با پارچه نم‌دار می‌توانید به راحتی آن‌ها را از روی کفش چرمتان پاک کنید.

نگهداری کفش در دمای اتاق

همه می‌دانیم که ایجاد گرما به کفش چرم آسیب می‌رساند. اگر کفش چرم را در هوای گرم و زیر آفتاب قرار دهید خم می‌شود. پس بهتر است تا حد امکان هیچ‌گاه کفش نم‌دار را در جای بسته قرار ندهید زیرا این امر سبب ایجاد محیطی برای رشد باکتری و کپک در کفش می‌شود.

کفش‌هایتان را با فاصله درون جاکفشی قرار دهید

شما برای محافظت کفش از گرد و خاک باید آن را داخل جا کفشی قرار دهید. کفش‌هایی را که از نظر جنس و رنگ نزدیک به هم هستند، در یک طبقه و در کنار هم قرار دهید. اینگونه روی یکدیگر تأثیر نخواهند گذاشت و رنگ نمی‌دهند.

استفاده از پاشنه‌کش

بسیاری از مردم برای. البته با وجود این که می‌دانند این کار باعث آسیب رساندن به کفش خودشان و باعث کاهش عمر کفششان می‌شود. شما برای جلوگیری از آسیب دیدن کفش خود می‌توانید از پاشنه‌کش جیبی استفاده کنید. علاوه بر اینکه پوشیدن کفش را راحت می‌کند، باعث می‌شود ظاهر آن را نیز حفظ می‌کند و سالم‌تر بماند.

خرید دو جفت به جای یک جفت کفش

قطعا با استفاده روزمره از یک نوع کفش خواه یا ناخواه شما باعث آسیب دیدن آن می‌شوید. به دلیل استفاده بیش از حد آن باعث کاهش طول عمر کفش خود می‌شوید. برای آنکه کفشتان را برای مدت بیشتری نگه دارید،

استفاده از اسپری

برا این که کفش شما در برابر باد و باران مقاوم شود می‌توانید از اسپری استفاده کنید. با این کار هم کفش خود را نو نگه دارید هم باعث جلوگیری از آسیب کفش و در نتیجه سبب افزایش طول عمر کفشتان شوید.

کلام آخر

در این محتوا برای شما روش‌های افزایش عمر کفش را شرح دادیم. برند دیوید جونز در راستای افزایش اطلاعات شما سعی در مطرح کردن تمام موضوعات مهم راجب کیف و کفش‌های شما دارد.امیدواریم که این محتوا برای شما سودمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *