بلاگ

راهنمای ست کردن کیف با استایل بهاره

ست کردن کیف با استایل بهاری

بهار یکی از زیباترین فصل‌هاست و زیباترین استایل‌ها را دارد. برای تکمیل زیبایی خود، باید نحوه ست کردن کیف با استایل بهاره را بلد باشید.

با عوض شدن فصل و تغییر دما عده‌ای از افراد دوست‌دارند که همراه تیپ و نوع پارچه تیپشان نحوه ست کردن کیف و کفش را نیز تغییر دهند.برای مثال فردی که کل زمستان را از انواع بوت‌های چرم کوتاه و‌ بلند استفاده کرده تابستان خود را نمی‌تواند با همان بوت‌ها سپری کند.
با تغییر فصل وسایل و ابزاری مانند چتر و کلاه و شال گردن از کیف خانم‌ها کم می‌شود. به همین دلیل بانوان می‌توانند در ست کردن کیف با استایل بهاری خود خلاقیت به خرج دهند. به عنوان مثال از انواع کیف‌های بزرگ و‌ کوچک در طرح‌ها و‌ رنگ‌های مختلف شاد و با طراوت استفاده کنند و لذت ببرند.
رنگ‌ها و الگو‌های به کار رفته در کیف‌های بهاری‌ و تابستانی به نحوی هستند که ظرافت آن‌ها حتی در استایل‌های روزمره نیز قابل مشاهده هستند. تا انتها با فروشگاه کیف و کفش دیوید جونز همراه باشید، تا نحوه ست کردن کیف با استایل بهاره را به خوبی بیاموزید.

راهنمای ست کردن کیف با استایل بهاری

کیف‌های کوچک یا بزرگ

هنگام خرید کیف در فصل بهار در مرحله اول فکر‌ کنید که آیا کیفی که می‌خواهید تهیه کنید برای استفاده روزمره شماست یا برای دورهمی، مجالس و… زیرا حجم وسایلی که در موقعیت‌ها با خود جابه‌جا می‌کنید متفاوت است، پس صد در صد نیاز شما در کیفی که می‌خرید تاثیر مستقیمی دارد. حتی می‌توانید با خرید کیف پول مناسب، هماهنگی استایل خود را چند برابر کنید.

 

پیشنهاد ما برای شما:

کیف دوشی مدل cm6420

مرحله دوم به این فکر کنید برای استایل شما چه سبک کیفی مناسب است. برای ست کردن کیف با استایل بهاری حفظ طراوت و شادابی تیپ مهم است. در ادامه در مورد چند مدل کیف ترند امسال برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.
در مرحله سوم سعی کنید متریال و‌ جنس کیفی که انتخاب می‌کنید با دیگر آیتم‌های تیپ‌تان همخوانی داشته باشد تا زیبایی استایلتان حفظ شود. برای مثال ست کردن پالتو چرم با کیفی از جنس سوئیت و‌ یا کیف حصیری با پالتوی چرم اصلا ترکیب جذاب و چشم‌گیری نمی‌شود.

ست کردن انواع ترند کیف با استایل بهاره

در ادامه این محتوا، مدل‌های کیف بهاری ترند امسال را می‌توانید مشاهده کنید. با خرید کیف دستی مناسب، همچون شکوفه‌های بهاری زیبا باشید.

۱- کیف میکرو

استفاده از این جنس کیف به شرطی است که با آیتم‌های دیگر استایل شما همخوانی داشته باشد. کیف‌ها علاوه بر اینکه سمبل مد هستند، تمام وسایل بانوان در طول روز توسط کیفشان حمل می‌شود پس کیف‌ها وسیله‌ای کاربردی و جلوه‌ دهنده هستند.
کیف‌های میکرو شاید از این نظر که وسایل زیادی را با خود حمل کنند خیلی مناسب نباشند اما امروزه توسط طراحان مطرح هالیودی در کالکشن‌های امسال طراحی شده و مورد استقبال بسیاری از افراد مشهور و مطرح قرار گرفته.

ست کردن کیف میکرو با استایل بهاره

برای خرید این کیف، روی عکس کلیک کنید

پیشنهاد خرید

ساک دستی مدل ch21105

3,076,000 تومانخرید کنید

۲- کیف بزرگ

کلاچ

یکی از آپشن های کلاچ‌های بزرگ و‌ چرمی این است که می‌توانید آن را زیر بغل خود بزنید و حمل کنید.
متفاوت بودن نحوه حمل کردن این سبک کیف‌ها باعث می‌شود شما استایل هالیودی داشته باشید و‌ مانند یک ستاره بدرخشید.
کیف‌های کلاچ از کیف‌های میکرو بزرگ‌تر هستند و می‌توانید وسایل بیشتری را با خود به همراه داشته باشید.
این کیف‌ها توسط افراد مشهور هالیودی مورد استفاده قرار گرفت و از چند ماه گذشته در فروشگاه‌ها و فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرد.
حال شما یک کیف کلاچ مشکی شیک را با یک استایلی که مانتویی بلند و سبک به تن دارید تجسم کنید یا حتی با یک استایلی که مانتو شما کتی و‌ کوتاه است تجسم کنید در هر دو استایل وجود کیف کلاچ زیبا و دلربا است.

کیف‌های بزرگ

اگر شما خانمی کارمند و یا دانشجو هستید و روزانه وسایل زیادی با خود حمل می‌کنید قطعا در ست کردن کیف با استایل بهاره خود نیز از کیف‌های بزرگ دوشی غافل نمی‌شوید و‌ از کیف‌های بزرگ برای استفاده روزمره‌تان استفاده می‌کنید تا بتوانید وسایل مورد نیازتان را راحت‌تر حمل کنید.
البته نکته مهم دیگری که باید در انتخاب کیف‌های بزرگ به آن دقت کنید این است که کیف از لحاظ سایز مناسب اندام شما باشد. یعنی اگر خانم لاغر اندامی هستید بزرگترین سایز کیف اصلا برای اندام شما مناسب نیست پس سایز کیف را حتما مناسب اندام خود انتخاب کنید.
این سبک کیف‌ها کژوال هستند و مناسب استفاده روزمره پس بنابراین به فکر ست کردن آن با استایل رسمی نباشید.

استفاده از کیف‌های بزرگ در فصل بهار

برای خرید این کیف روی عکس کلیک کنید

کیفXL

اگر شما خانمی هستید که دوست دارید در ست کردن کیف با استایل بهاره از کیفی استفاده کنید که جادار و بزرگ باشد و از حد معمول کمی بزرگتر باشد کیف های XL برای شما مناسب هستند مخصوصا خانم‌هایی که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند.
دسته‌های حلقه‌ای جذاب و مدل‌های بافت زیبا این مدل کیف را از بقیه مدل‌های قدیمی متمایز می‌کند.

کیف‌دیسکویی

از نظر ابعاد و‌ جادار بودن این کیف‌ها متوسط و قابل قبول‌ هستند. این سبک کیف‌ها الگو گرفته از سبک دهه هفتاد است، این سبک دارای سطحی براق و‌ متالیک است و‌ باعث می‌شود شما در مجالس و‌ دورهمی ها بدرخشید. این سبک کیف‌‌ها برای کسانی که می‌خواهند در مهمانی خیره کننده به نظر برسند ایده‌ال است.

 

پیشنهاد ما برای شما:

کیف دستی مدل cm6453

کیف‌های پاستیلی و رنگی

امسال کیف‌های رنگی جیغ و‌ پاستیلی خیلی ترند شده‌اند در انواع سایز‌ها نیز موجودند، کیف‌های رنگی در طرح‌ها و مدل‌های زیبا و متنوع که ترکیب این نوع کیف‌ها با صندل‌های جذاب هم‌رنگ کیفتان که پاشنه‌دار یا بدون پاشنه بودنش سلیقه‌ای است در استایل بهاری و تابستانی شما بسیار جذاب و زیبا می‌شود.
برای مثال شما یک استایل سفید را با کیف و‌ صندل صورتی جیغ تجسم کنید و یا حتی می‌توانید همین استایل سفید خنک تابستانی را با ست کیف و‌ صندل نارنجی سبز آبی و … تجسم کنید.

کیف چند سایزی

اگر شما هم جز خانم‌هایی هستید که علاقه‌مند هستید در ست کردن کیف با استایل بهاره خود از کیفی استفاده کنید که بسیار جادار و بزرگ باشد، در کالکشن بهاری امسال کیف‌هایی وجود داشتند که دو یا سه سایز کیف روی هم سوار هستند و مورد استقبال خانم‌هایی قرار گرفت که روزانه وسایل زیادی را با خود جابه‌جا می‌کنند.
حتی برخی خانم‌ها در روز‌های بهاری و‌ تابستانی برای استایلشان یک‌ کیف کوچک انتخاب می‌کنند که زیبایی استایلشان حفظ شود و برای حمل وسیله‌هایشان از یک کیف بزرگ‌تر‌ استفاده می‌کنند و‌ یا حتی خانم‌هایی هستند که با استفاده از یک کیف نمی‌توانند کل وسایل خود را حمل کنند و مجبوراند از چند کیف استفاده کنند، بنابراین استفاده از یک کیف چند سایزی زیبا و‌ جذاب می‌تواند تمام مشکلات ذکر شده را برطرف نماید.

کیف حصیری و بافت

کیف‌های حصیری و بافت از جمله کیف‌هایی هستند که هرساله در کالکشن‌های بهاری و تابستانی اکثر برند‌ها موجود هستند، این سبک‌ کیف‌ها همیشه مورد استقبال قرار گرفته‌اند و‌ امسال نیز در کالکشن فصل بهار و تاسبتان موجوداند.
شما تجسم کنید یک ساحلی زیبا با کلاه حصیری و یک صندل حصیری به همراه عینک آفتابی بسیار زیبا دارید حال برای ست کردن کیف با استایل بهاری بی نظیر خود تنها یک کیف حصیری زیبا کم دارید تا یک مسافرت رویایی و‌ عکس های زیبا و ماندگار داشته باشید.

ست کردن کیف حصیری با استایل بهاره

کیف با دسته بامبو

کیف‌هایی با دسته‌هایی از جنس بامبو که با پارچه‌های ساتن و‌ چرم تزیین شده‌اند، این کیف دلبر و جذاب الهام گرفته شده از طبیعت هستند. قطعا یکی از زیباترین طراحی‌های امسال همین سبک کیف‌ است. این کیف‌های جذاب و چشمگیر گزینه‌ای عالی برای بهار و تابستان امسال هستند.
این کیف‌ها از سایز کوچک‌ تا بزرگ تولید شده‌اند و در هر سایزی که دلخواه شما است و مورد استفاده شماست می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال ست کردن کیف با استایل بهاری خود هستید کیف‌های بامبویی را از دست ندهید این کیف‌ها‌ وجه‌ای زیبا و متفاوت برای شما ایجاد می‌کند.
تجسم کنید مانتویی سبک و کوتاه به تن دارید و‌ یا ساحلی جذاب پوشیده اید در ست کردن کیف با استایل بهاری شما یک کیف با دسته بامبو غوقا می‌کند و‌ ظاهری متفاوت و‌ جذاب برای شما ایجاد می‌کند.

کلام آخر

با گرم شدن هوا و‌ تغییر فصل بسیاری از نیاز‌ها انسان تغییر می‌کند و به همراه این نیاز‌ها استایل افراد نیز تغییر می‌کند؛
برای مثال یک فرد عادی در فصل زمستان در کیف خود وسایلی را با خود حمل‌ می‌کند که آن را گرم نگه‌دارد مثل دستکش‌ و‌ کلاه و شال گردن اما همین فرد در بهار و تابستان که هوا گرم و آفتاب سوزان می‌شود اولین وسیله مهم و‌ حیاتی که با خود حمل می‌کند کرم ضدآفتابش است و در مرحله دوم عینک آفتابی و حمل این دو نیاز به کیف بزرگی ندارد، پس همین تغییر نیاز‌ها در استایل افراد تاثیر ویژه‌ای دارد و برای یک فرد عادی که وسیله‌ای زیادی با خود حمل نمی‌کند تغییر فصل از سرما به گرما باعث کوچک‌تر شدن کیفش می‌شود، البته باز‌ هم تمام این ها به نیاز افراد بستگی دارد.
ما در این مقاله سعی کردیم به کیف‌های ترندی که در کالکشن‌های بهاری امسال بودن اشاره کنیم و به جزئیات بیشتری در مورد این کیف‌ها بپردازیم و به شما عزیزان برای انتخابی درست‌تر کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *