بلاگ

معرفی مدل‌های جدید کیف زنانه سال 1401

معرفی مدل های جدید کیف زنانه سال 1401

یکی از نکات مهم در داشتن استایل و تیپ زیبا و چشم‌گیر انتخاب کیف مناسب استایل شما است. برای آنکه مطابق با فضای امروزی جامعه و مد روز پیش بروید، باید با مدل های جدید کیف در سال آشنا باشید.
گذشته از با اهمیت بودن کیف از نظر حمل آسان اشیا و‌ ابزار مورد نیاز هر فرد مانند لوازم آرایش و لوازم بهداشتی، موبایل، کیف پول‌، کلید و… تاثیر ویژه‌ای در استایل خانومانه شما نیز می‌گذارد.
امروزه با توجه به افزایش سبک‌های مختلف تیپ در زمینه مد دیگر نمی‌توان مانند گذشته از یک کیف برای تمامی تیپ‌های خود استفاده کنید. بنابراین لازم است که انواع مدل‌های جدید کیف بانوان را بشناسید تا بتوانید مناسب‌ترین کیف را برای استایل خود انتخاب کنید. اینگونه زیبایی ظاهر شما حفظ می‌شود و در‌ نظر همگان فردی شیک پوش و به‌روز به نظر برسید. تا انتها با دیوید جونز همراه باشید.

معرفی مدل‌های جدید کیف زنانه سال 1401

برای خرید این کیف روی عکس کلیک کنید☝

مدل‌های جدید کیف بانوان به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

کیف‌ها در سبک و اندازه و طراحی‌های مختلف و برای سلیقه‌های مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال برای خرید کیف دستی باید مطابق بودن آن با استایل خود و مد و فضای امروزی جامعه را در نظر بگیرید. یا اگر دانشجو هستید و می‌خواهید برای خرید کوله پشتی اقدام کنید، چه بهتر که علاوه بر کارایی و مقاومت کیف، زیبایی آن مطابق با مدل های جدید کیف در دنیا باشد.

۱-کیف‌های بزرگ

کیف‌های بزرگ معمولا آیتم مورد علاقه خانم‌های کارمند‌ و شاغل و دانشجو است. زیرا می‌توانند تمام وسایل روزمره و‌ مورد استفاده خود را در آن جای دهند.
اگر به دنبال مدل‌های جدید کیف بانوان بزرگ هستید این سبک کیف‌ها برای استفاده روزمره مناسب هستند. پس بنابراین به فکر ست کردن آن با استایل رسمی نباشید.
البته نکته مهم دیگری که باید در انتخاب کیف‌های بزرگ به آن دقت کنید این است که کیف از لحاظ سایز مناسب اندام شما باشد. یعنی اگر خانم لاغر اندامی هستید بزرگترین سایز کیف اصلا برای اندام شما مناسب نیست پس سایز کیف را حتما مناسب اندام خود انتخاب کنید.

مدل های جدید کیف در سال جدید

برای خرید این کیف روی عکس کلیک کنید☝

۲-کیف‌های دستی clutch bag

کیف‌های دستی به کیف‌های گفته می‌شود ک اصلا بند ندارند به نحوی که آن‌ها را یا باید با پنجه‌های دستتان بگیرید یا زیر بغلتان بزنید. این سبک کیف از مدل‌های جدید کیف بانوان است که بسیار نیز پرطرفدار است. همچنین با هر تیپ و‌ استایلی نیز به راحتی ست می‌شود و در هنگام خرید فقط باید به رنگ‌ و سایز آن دقت کنید.

۳-کیف‌های کمری

این سبک کیف‌ها نیز از مدل‌های جدید کیف بانوان است که بسیار ترند و جذاب است. امروزه بر خلاف گذشته که این کیف‌ها فقط مورد استفاده آقایان بوده خانم‌های بروز نیز از مدل‌های جدید این سبک کیف استفاده می‌کنند.
کیف‌ کمری به شما کمک می‌کند ظاهر ترندی داشته باشید به شرطی که مدل آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

مدل های جدید کیف کمری

برای خرید این کیف روی عکس کلیک کنید☝

۴- کیف‌های دستی hand bag

این سبک کیف‌ها دسته دستگیره یا بند کوتاه دارند، معمولا بند و دستگیره کیف بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مانند کیف‌های کلاچ باید به نحوه در دست گرفتن آن نیز دقت کنید. اگر استایل کلاسیک و مرتب و‌ به روزی دارید این سبک کیف ها به دلیل مدل کلاسیکی که دارند مناسب استایل و تیپ شما هستند.

۵-کیف‌های بند بلند

اگر شما در مدل‌های جدید کیف بانوان به دنبال کیفی هستید که با آن بتوانید استایل راحتی داشته باشید این سبک کیف‌ها مختص شما هستند. کیف‌های کوچک با بند‌ بلند این راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
بندهای بلند این کیف‌های کژوال پرطرفدار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی مدرن و شیک به نظر برسید البته با در نظر گرفتن نکات مهمی مثل جنس کیف و رنگ کیف در هنگام خرید.

مدل‌های جدید کیف بند بلند در سال 1401

برای خرید این کیف روی عکس کلیک کنید☝

کیف را مناسب استایلتان بخرید

نباید مدل های جدید کیف را تنها بر اساس نو و تازه بودن خریداری کنید؛ بلکه استایل شما نیز و نوع استفاده شما در هنگام خرید مد نظر است. برای مثال اگر شما به دنبال مدل‌های جدید کیف بانوان برای مجالس هستید این نکته را در نظر بگیرید که کیف‌های ساده و کوچک با رنگ تیره و مشکی انتخاب هوشمندانه‌ای است، اما اگر به تیپ‌های اسپرت و ترند علاقه دارید انواع کیف‌ها لاکچری و جدید را می‌توانید در رنگ‌های شاد تهیه و‌ استفاده کنید.

کیف مناسب اندام شما چه نوع کیفی است

در هنگام خرید کیف یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب کیف مناسب پس از اینکه چه نوع کیفی مورد نیاز شما است فرم بدن شما نیز اهمیت دارد، یعنی شما باید نسبت به فرم بدن خود کیف مناسبتان را انتخاب کنید. اگر خانمی لاغر هستید و علاقه به کیف‌های بزرگ دارید و در مدل‌های جدید کیف بانوان به دنبال کیف بزرگ هستید، باید به شما بگوییم که کیف‌های بزرگ برای نوع و فرم اندام شما اصلا مناسب نیستند زیرا شما را در پشت خود پنهان می‌کنند.

مدل های جدید کیف برای افراد تو پُر

اگر شما خانمی چاق و‌ پر هستید و علاقه‌مند به کیف‌های بزرگ و یا کوچک هستید و در مدل‌های جدید کیف بانوان به دنبال کیف های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستید ، باید بدانید که این سبک کیف‌ها هم برای شما اصلا مناسب نیست، زیرا کیف‌های خیلی بزرگ شما را بیشتر از حالت معمول بزرگ نشان میدهند و‌ کیف‌های خیلی کوچیک‌ نیز اصلا دیده نمی‌شوند و مناسب شما نیستند پس بهتره از کیف‌های سایز متوسط و زیبا استفاده کنید.

اگر شما در مدل‌های جدید کیف بانوان به دنبال کیفی هستید که شما را کمی بلندتر از‌ واقعیت نشان دهد کیف‌های کوچک و‌ متوسط با بندهای بلند این خطای دید را ایجاد می‌کنند و شما را بلندتر از آنچه که هستید نشان می‌دهند.

کیف مناسب قد بلندها

اگر قد بلندی دارید تمامی سبک‌ها و‌ مدل‌های جدید کیف بانوان برای شما مناسب است و‌ محدودیتی ندارید. اما به شما پیشنهاد میکنیم از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید.

در انتخاب کیف باید به چند نکته توجه کنید

حین خرید کیف بهتر است تنها زیبایی را ملاک خرید قرار ندهید. سعی کنید کارایی و مفید بودن کیف برای خود را نیز در تصمیم خود دخیل کنید.

۱- جنس کیف

کیفی را انتخاب کنید که نه تنها از نظر رنگی بلکه از نظر جنسی نیز با دیگر اجزای تیپ شما همخوانی داشته باشد، برای مثال ست کردن کیفی که از جنس سوئیت هست با پالتو چرم اصلا ترکیب زیبا و جذابی نمی‌شود.
۲-انتخاب رنگ‌های هوشمندانه:
کیف‌های مشکی سفید کرم و طوسی انتخاب‌های هوشمندانه‌ای هستند زیرا می‌توانید این رنگ کیف‌ها را با خیلی‌ از تیپ‌های خود به راحتی ست کنید، و اگر دقت کنید در مدل‌های جدید کیف بانوان نیز رنگ‌های نام‌برده خیلی ترند و‌ زیاد هستند.

2- وزن کیف

هنگام خرید باید علاوه بر اینکه چه مدل کیفی رو لازم دارید و برای کجا می‌خواهید از آن استفاده کنید باید به وزن کیف نیز دقت کنید، برای مثال اگر شما شاغل هستید و نیاز به یک کیف روزانه دارید تا بتوانید وسایل مورد نیاز روزانه خود را راحت‌تر حمل کنید باید به وزن کیف انتخابی خود نیز توجه فراوانی کنید زیرا این کیف قرار است تمام مسیر خانه ب محل کار و بر عکس را همراه شما باشد پس سبکی و‌ کم وزنی و‌ راحتی آن اهمیت ویژه‌ای دارد تا باعث افزایش خستگی و‌ کوفتی بدن شما پس از تایم کاری نشود.

3-داشتن بند مناسب

برای حمل راحت‌تر و آسان‌تر بند کیف خیلی مهم است، البته طول بند کیف نکته‌ای است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید زیرا نسبت راحتی و‌ سلیقه افراد باهم‌ متفاوت است پس قاعده کلی ندارد و‌ بستگی به خود فرد دارد.

4- جنس با کیفیت کیف

برای داشتن کیف با کیفیت علاوه بر اینکه جنس تمام آیتم‌های استایل شما در انتخاب کیف مناسب برای شما موثر و‌ تاثیرگذار است، بلکه شما باید توجه داشته باشید کیف مناسب استایل خودتان را در بهترین کیفیت موجود در بازار انتخاب کنید تا تایم طولانی‌تری برای شما عزیزان باقی بماند و بتوانید از آن به بهترین و طولانی‌ترین شکل ممکن استفاده کنید.‌
برای مثال بین کیف چرم و کیف چرم مصنوعی خب کاملا روشن و واضح است که کیف چرم هم زیبایی چند برابر بیشتری دارد و چشم نوازتر است و هم اینکه ماندگاری طولانی‌تری دارد اما اگر برای شما خرید کیف چرم کمی دشوار است و می‌خواهید که کمتر هزینه کنید انتخاب کیف چرم مصنوعی با کیفیت نیز گزینه مناسبی است.

5-جادار بودن کیف

جادار بودن کیف ویژگی است که به خصوص برای خرید کیف اداری یا دانشجویی بسیار اهمیت دارد. با در نظر گرفتن اینکه کیفی که می‌خواهید بخرید را برای کدام استایلتان تهیه می‌کنید بایستی به محفظه‌های داخل کیف نیز دقت کنید برای مثال کیف‌های مناسب استفاده روزانه به محفظه‌های بیشتری احتیاج دارند تا بتوانید تمامی وسایل و ابزار روزانه و‌ مورد استفاده خود را در آن جا داد برای مثال کیف روزانه باید برای کیف پول‌ کیف لوازم آرایش و جای کارت‌های اعتباری و‌ شناسایی جای موبایل و ..‌.‌ را دارا باشد، اما کیف دستی که مناسب مهمانی است همینقدر که کارت اعتباری و موبایل و نهایتا رژلب شما در آن جا شود کفایت می‌کند.

کلام آخر

اگر شما به دنبال مدل‌های جدید کیف بانوان هستید و دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد اینکه چه سبک کیفی مناسب چه استایل و کدام فرم اندامی است هستید این مقاله و‌ مقاله‌های مشابه آن برای شما بسیار کاربردی و‌ مفید است و می‌تواند اطلاعات شما را تکمیل کند و شما را در انتخاب صحیح کمک کند.
شما پس از مطالعه این مقاله و جمع بندی کلی در پایان به احتمال زیاد به این نتیجه رسیده‌اید که در هنگام خرید موارد موثر و تاثیرگذار فراوانی وجود دارند که باید تمام آنها را در نظر بگیرید تا بتوانید استایل کامل و بی‌نقصی داشته باشید و ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تمامی مطالب مفید و کاربردی لازم را برای شما ارائه کنیم و امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید و مورد استفاده بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *