بلاگ

معرفی برند های ثروتمند دنیای مد و فشن

معرفی برند های ثروتمند دنیای مد و فشن

اگر شما به دنیای مد علاقه دارید، حتما برایتان  معرفی برند های ثروتمند دنیای مد و فشن جذاب خواهد بود. بنابراین چنانچه به معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن علاقه دارید به ادامه خواندن این مقاله دیوید جونز بپردازید.

قبل از اینکه معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن را انجام دهیم، مسئله‌ای برای بیان کردن وجود دارد. اینکه کدام یک ثروتمندترین هستند تاثیری دربهترین بودن ندارند. برندها با توجه به آنچه شما دوست دارید، برتر هستند.  همین امر در مورد گرم، محبوب، تقاضا بالا، لوکس و غیره صدق می کند. در گذشته، برندها و شرکت های مد برتر بر اساس ارزش بازارشان سنجیده می شدند.

با این حال، رتبه‌ بندی عینی‌تر برندهای مد برتر به بیش از تعداد محصولات فروخته شده نیاز دارد. در این مقاله، من دو لیست از “برترین برندهای مد” را ترکیب می کنم:

الف. برندهای مد برتر در جهان بر اساس ارزش آنها

ب. محبوب ترین مارک های مد جهان  بر اساس اشاره های رسانه های اجتماعی، رفتار مصرف کننده و فروش.

 

  پیشنهاد ما به شما: خرید کوله پشتی

معرفی برند های ثروتمند دنیای مد و فشن

 

معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن ۲۰ برند را معرفی می‌کنیم. این ۲۰ برند عبارتند از:

۲۰.تام براون

تام براون در دنیای کت و شلوار و خیاطی، برندی رویایی در نظر گرفته می شود. این برند از یک فروشگاه کوچک “با قرار قبلی” به یک برچسب سبک زندگی در سطح جهانی تبدیل شده است. با زیر سوال بردن استانداردها و تناسبات، لباس تام براون چرخشی تازه به سبک الهام گرفته از میراث، سایه های کوچک شده و آندروژنی بازیگوش می دهد.

دلایل برتر بودن تام براون در معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن:

  • مجموعه ای با الهام از ورزش برای برنامه پاپ آپ New Concepts Nordstrom ایجاد کرد.
  • یک تلفن فلیپ گلکسی Z با نام تجاری مشترک با سامسونگ منتشر شد.
  • مجموعه های زنانه و مردانه برای پاییز/زمستان 20 راه اندازی شد.

۱۹. لوو

در محافل بسته، Loewe را مادر تمام برندهای مد لوکس می نامند. خانه مد لوکس اسپانیایی در محصولات چرمی، پوشاک، عطرها و لوازم جانبی منحصر به فرد با کیفیت تخصص دارد. Loewe که در سال 1846 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های لوکس بزرگ جهان و یک رهبر بی‌رقیب است. گنجاندن Loewe در معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به علت موارد زیر است:

  • ورزشکار مگان راپینو به عنوان چهره کمپین پاییز/زمستان 20 معرفی شد.
  • 30 نامزد نهایی جایزه صنایع دستی بنیاد Loewe در سال 2020 را معرفی کرد.
  • سومین مجموعه لباس Eye/Loewe/Nature را در فضای باز منتشر کرد.

۱۸. راف سایمونز

راف سایمونز لباس مردانه برند خویش را در سال هزار و نهصد و نود و پنج راه اندازی نمود. از آن زمان این طراح مد بلژیکی دنیای مد را طوفانی کرده است. مدیر خلاق سابق جیل ساندر، کریستین دیور، و کالوین کلاین، از اول آوریل 2020، به همراه میوچیا پرادا، سیمونز مدیر مشترک پرادا است.

ورود راف سایمون در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به علت موارد زیر است:

  • از خط جدیدی از کفش های vetements توسط دو طراح مد و برادر گرجستانی، دمنا گواسالیا و گورام تأسیس شد. لیبل طراح یکی از محبوب ترین برچسب های مد در حال حاضر است. این نام تجاری در زبان فرانسوی به معنای “پوشاک” است.

۱۷. Vetements

این برند ستقر در زوریخ، سوئیس، لباس‌های مردانه و زنانه را با الهام از «افراد معمولی که مد معمولی می‌پوشند» تولید می‌کند. گنجاندن Vetements در معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به علت موارد زیر است:

  • افراد مشهور را برای پاییز یا زمستان 20 در باند فرود فرستاد.
  • همکاری بطری های نسخه ویژه با Evian را اعلام کرد.
  • جدیدترین کفش ورزشی Spike Runner 200 خود را با همکاری ریباک عرضه کرد.

۱۶. ژاکموس

Simon Porte Jacquemus زمانی که تنها 19 سال داشت، برچسب خود را راه‌ اندازی کرد. مجموعه‌های سایمون که با آوردن «طراوت» به صحنه مد فرانسه اعتبار دارند، ساختارشکنی، سورئالیستی و اغلب «NSFW» هستند.

همچنین، با رونق فروشگاه‌هایی مانند Anthropologie و برندهایی مانند Free People، مجموعه بهار یا تابستان 2021 Jacquemus از سبک بوهمی الهام گرفته شده است. این برند در معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به دلایل زیر آورده شده است:

  • مجموعه های زنانه و مردانه را با هم برای پاییز یا زمستان 20 نشان داد.
  • Simon Porte Jacquemus اعلام کرد که در یک سری دوره های آنلاین رایگان مد حضور خواهد داشت.
  • نسخه جواهرات کیف Le Chiquito خود را رونمایی کرد.

۱۵. بالمین

Balmain یک خانه مد لوکس فرانسوی است که توسط Pierre Balmain در سال 1945 تأسیس شد. در حال حاضر 16 فروشگاه تک برند، از جمله مکان‌هایی در شهر نیویورک، لندن، لس آنجلس، لاس وگاس، میامی، و در Via Montenapoleone در میلان فعالیت می‌کند. Rousteing در سال 2009، پس از حضور در یک مدرسه مد فرانسوی معتبر و کار زیر نظر روبرتو کاوالی، به این شرکت پیوسته بود.

امروزه، Rousteing با افزودن نفوذ آسیایی به لباس Balmain اعتبار دارد، زیرا آسیا بخش بزرگی از خریداران این برند را تشکیل می‌دهد. Balmain یکی از معروف ترین برندهای پوشاک در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • مجموعه کپسولی Balmain با ویکتوریا سیکرت.
  • مجموعه آرایش کپسولی Balmain Kylie x Balmain، با همکاری کارآفرین لوازم آرایشی، کایلی جنر. این آرایش نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و به عنوان یک مجموعه آرایشی ضروری که بخشی از یک روال مراقبت از پوست سالم است، تبلیغ می شود.
  • انتصاب جنر به عنوان مدیر هنری آرایش برند برای مجموعه بهار و تابستان 2020 Runway.

۱۴. Givenchy

رهبران روند مد معاصر، خانه مد لوکس پاریس Givenchy در سال 1952 توسط Hubert de Givenchy و Jaani Robert Duffy تاسیس شد. Givenchy توسط افراد مشهور جهان مانند بیانکو، لیدی گاگا، کیم کارداشیان، اما استون، جولیا رابرتز، رونی مارا و مگان مارکل پوشیده شده است.

شرکت لوکس فرانسوی LVMH اکنون صاحب امپراتوری مد، عطر، جواهرات و لوازم آرایشی است. علت افزودن این برند در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن موارد زیر است:

  • منصوب یک مدیر عامل جدید، Renaud de Lesquen.
  • کمپین بهار یا تابستان 20 خود را با حضور مارک جیکوبز و شارلوت رمپلینگ منتشر کرد.
  • شرکت مادر LVMH گفت که بازوی عطر این برند در پاسخ به Covid-19 ضدعفونی کننده دست خواهد ساخت.

۱۳. بوتگا ونتا

Bottega Veneta که در سال 1966 در ویچنزا، ونتو تأسیس شد، یک برند لوکس ایتالیایی است که مد روز است. این برند زمانی شروع به محبوبیت کرد که مدیر خلاق قبلی آن، توماس مایر، تصمیم گرفت برند را به هویت اصلی خود بازگرداند.

مایر لوگوهای قابل مشاهده را از محصولات این برند حذف کرد، بافت امضای intrecciato را برجسته کرد و تاکید دوباره بر تولیدات صنایع دستی گذاشت. ووگ تغییرات مایر را به عنوان “ثروت پنهان” توصیف کرد. با این حال، حضور این برند در برترین برندهای مد دنیا را به دانیل لی، مدیر خلاق جدید نسبت می دهند.

Bottega Veneta یکی از اعضای لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • 9.4 درصد رشد فروش برای سه ماه گزارش شده است.
  • یک چکمه 100 درصد تجزیه پذیر در مجموعه پاییز و زمستان 20 رونمایی کرد.
  • برنامه اقامت را برای ترویج امید و شادی در طول بحران کووید-19 راه اندازی کرد.

۱۲. rocky island

این برچسب ایتالیایی که در سال 1982 به عنوان “آزمایشگاه طراحی” توسط ماسیمو اوستی راه اندازی شد، ریشه در طراحی صنعتی دارد. rocky island به دلیل زیبایی شناسی با پشت کنده و وصله آرم قطب نمای نمادین خود شناخته شده است.

گنجاندن این برند در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن بر اساس موارد زیر است:

  • محصولات انحصاری را با خرده فروشان Browns، End و Luisa از طریق Roma راه اندازی کرد.
  • رونمایی از اینستالیشن هنرمند کن-تونیو یاماموتو در فروشگاه میلان.
  • شایعات در مورد خرید سهام باشگاه فوتبال مودنا اف سی.

  پیشنهاد ما به شما: خرید کیف دوشی

۱۱. Freight

تحت تاثیر لباس های ورزشی رونمایی کرد.

دلایل افزودن این برند به لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن موارد زیر است:

  • برای جشن شصتمین سالگرد boot با دکتر مارتنز همکاری کرد.
  • یازدهمین مجموعه همکاری با فرد پری را منتشر کرد.

۱۰. برند ورساچه

ورساچه یک شرکت مد لوکس ایتالیایی است که توسط جیانی ورساچه در سال 1978 تاسیس شد. لوگوی این برند سر مدوسا، یک شخصیت اساطیری یونانی است. با گذشت زمان، ورساچه شروع به تجاری سازی پوشاک آماده و لوازم جانبی چرمی پیشرفته کرد.

جیانی ورساچه مدوسا را ​​به عنوان لوگو انتخاب کرد زیرا او باعث شد مردم عاشق او شوند و راه بازگشتی نداشتند. او امیدوار بود شرکتش همین تأثیر را روی مردم و کسانی که لباس و کفش او می پوشند داشته باشد.

ورساچه به عنوان یکی از گران‌ترین برندهای لباس، به لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر افزوده شده است:

  • مجموعه های زنانه و مردانه را برای اولین بار با هم روی باند ارائه کرد.
  • فروشگاه های پرچمدار جدید در پاریس و لندن را معرفی کرد.
  • بیش از 850000 دلار در پاسخ به Covid-19 اهدا شد.

۹. برند سنت لوران

ایو سن لوران که اخیراً با نام «سنت لوران» شناخته می‌شود، یک خانه مد لوکس فرانسوی است که توسط ایو سن لوران و شریک او پیر برژ تأسیس شده است. ایو سن لوران که در سال 1961 تأسیس شد، اولین خانه مدی بود که در سال 1966 مفهوم پرت-آ-پورتر لوکس را با مجموعه ای به نام «سنت لورن ریو گاش» مترادف با جوانی و آزادی معرفی کرد.

بخشی از گروه کرینگ و تحت هدایت خلاقانه آنتونی واکارلو، که در آوریل 2016 منصوب شد، سنت لوران به هویت مدرنیته مطلق و اقتدار مد وفادار ماند. YSL یکی از گران ترین برندهای لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به دلیل موارد زیر است:

  • اعلام کرد که گردش مالی سال 2019 از 2 میلیارد یورو فراتر رفت.
  • مجموعه کپسول «روز ولنتاین» را منتشر کرد.
  • شرکت مادر Kering گفت که این برند در پاسخ به Covid-19 ماسک های جراحی تولید خواهد کرد.

۸. والنتینو

از بین تمام شرکت های مد در این بالا، والنتینو یک مورد جدا است. داستان والنتینو در سال 1959 آغاز شد، در قلب رم، شهر ابدی، جایی که خانه والنتینو تودرتو است و دیدگاه خود را نسبت به دنیای معاصر با استفاده از تاریخ به عنوان زمین بازی بیان می کند.

این خانه که توسط والنتینو گاروانی تأسیس شد، به دلیل رنگ پارچه‌ای معروف به نام «Valentino Red» شناخته می‌شود. مگان مارکل در تور سلطنتی مراکش در فوریه 2019 یک لباس والنتینو قرمز برای نامزدی رسمی پوشید.

والنتینو به طراحی لباس های عروسی سفارشی برای نمادهایی مانند الیزابت تیلور، جنیفر لوپز، آن هاتاوی و جولیا رابرتز ادامه داد. در سال 2016 تنها تحت هدایت خلاقانه پیرپائولو پیچیولی، فصل جدیدی برای برند آغاز شد که مجموعه‌ای از ارزش‌های جدید، معاصر اما وفادار به میراث برند ایجاد شد.

والنتینو یکی از بهترین برندهای پوشاک در حال حاضر در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • رونمایی از کفش ورزشی همکاری با Onitsuka Tiger.
  • یک فروشگاه پاپ آپ در بورلی هیلز افتتاح کرد.
  • شرکت مادر Mayhoola 2 میلیون یورو در پاسخ به Covid-19 اهدا کرد.

۷. فندی

خانه فندی که توسط Adele و Edoardo Fendi در سال 1925 در رم تأسیس شد، به عنوان نامی شناخته شده برای ظرافت، صنعتگری، نوآوری و سبک خود شناخته شده است. در سال 1965، کارل لاگرفلد به فندی پیوست و رونق واقعی به طراحی برند داد.

در سال 2001، گروه LVMH فندی را خریداری کرد و به گسترش جهانی این برند لوکس کمک مالی کرد. از زمان تغییر به LVMH، خانه مد لوکس ایتالیایی مترادف با کیفیت، سنت، آزمایش و خلاقیت شده است.

محبوبیت این نام تجاری به دلیل پذیرش بالای افراد مشهور و افزایش ذکر رسانه های اجتماعی است. فندی یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک در حال حاضر در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • مجموعه کپسولی را برای سال نو چینی راه اندازی کرد.
  • برای کمپین #BaguetteFriendsForever با مدل وینی هارلو همکاری کرد.
  • بنیاد کارلا فندی 100000 یورو در پاسخ به کووید-19 اهدا کرد.

۶. برند Moncler

Moncler که در سال 1952 توسط Renó Ramillon تأسیس شد، نام خود را از شهر Alpine فرانسه Monestier-de-Clermont گرفته است. این برند با تسلط محکم بر میراث کوهنوردی خود و تلفیقی بی‌نقص از سبک خیابانی و حساسیت آلپاین، جایگاه مذهبی در سبک‌های مردانه، زنانه و کودکانه به دست آورده است.

در کنار خطوط اصلی، پروژه مشارکتی Genius از نمایش های دوسالانه باند به نفع کپسول های اصلی با جریان زیرین معاصر اجتناب می کند.

Moncler در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • گزارش 13 درصد رشد درآمد برای سال مالی 2019.
  • از JW Anderson و Rimowa برای پروژه Genius استفاده کرد.
  • کمک 10 میلیون یورویی به پروژه بیمارستانی در میلان در پاسخ به کووید-19.

۵. برند پرادا

پرادا 100 سال پیش به عنوان یک فروشگاه کوچک کالاهای چرمی شروع به کار کرد و اکنون یکی از نمادین ترین خانه های مد در جهان است. اخیراً پرادا شروع به ترکیب عناصر متمایز دانش خود با اصول الهام گرفته از ارتقای افراد، حفاظت از محیط زیست، احترام به ارزش‌های اخلاقی و ارتقای فرهنگ کرده است و معتقد است که از این طریق می‌تواند توسعه اقتصادی فراگیر را دنبال کند.

امروزه، پرادا توسط یک دوتایی انقلابی از طراحان اداره می شود: میوچیا پرادا و راف سیمونز، که نقطه شیرین بین کلاسیک و سرگرم کننده را میخکوب می کند. پرادا یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • راف سایمونز به عنوان کارگردان خلاق به پرادا پیوست.
  • همکاری با یونسکو در یک برنامه آموزشی.
  • در پاسخ به Covid-19 دو ICU جدید را در سه بیمارستان میلان تامین کرد.

۴.برند گوچی

گوچی یک برند لوکس ایتالیایی از مد و کالاهای چرمی است که توسط گوچیو گوچی در فلورانس، توسکانی، در سال 1921 تاسیس شد. امروزه، تحت مدیریت رمانتیک و التقاطی الساندرو میکله، گوچی در حال تعریف مجدد از تجمل برای قرن بیست و یکم است. گوچی که به عنوان یکی از برترین برندهای مد شناخته می شود، اوج صنعت ایتالیایی را نشان می دهد.

از لباس‌های کفش راحتی «Horsebit» و کیف‌های «Dionysus» گرفته تا لباس‌های نفیس دست ساز، این مجموعه‌ها شامل برخی از پرطرفدارترین قطعات مد هستند. همچنین گوچی پرفروش ترین برند مد ایتالیایی در جهان است.

گوچی یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک در جهان در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • گزارش 10.5 درصد رشد درآمد برای سه ماهه قبل.
  • مجموعه میکی موس را برای سال نو چینی منتشر کرد.
  • متعهد شد 2 میلیون یورو در پاسخ به کووید-19 اهدا کند.

  پیشنهاد ما به شما: خرید کیف دستی

۳. نایک

نایک یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی و فروش جهانی کفش، پوشاک، تجهیزات، لوازم جانبی و خدمات فعالیت دارد.

حضور نایک در برترین برندهای مد سال با درآمد، همکاری و نحوه برخورد آن با کووید-19 در رابطه با شرکا و مشتریان به طور همزمان توجیه می شود. نایک همچنین در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن به لطف موارد زیر است:

  • تبلیغ «Mamba Forever» در ادای احترام به کوبی برایانت منتشر شد.
  • همکاری چند ساله با لیورپول اف سی را اعلام کرد.
  • بیش از 15 میلیون دلار به تلاش پاسخ به کووید-19 اهدا کرد.

۲. برند Balenciaga

Balenciaga یک خانه مد لوکس است که در سال 1917 توسط طراح اسپانیایی کریستوبال بالنسیاگا تاسیس شد. کریستین دیور از Balenciaga به عنوان یک طراح استانداردهای سازش ناپذیر و “ارباب همه ما” یاد کرد.

امروزه دمنا گواسالیا Balenciaga را به ریشه های خلاقانه خود باز می گرداند. طراح از نزدیک با آرشیوهای خانه کار می کند تا کار کریستبال بالنسیاگا را دوباره به تصویر بکشد – البته از منظری تازه. این برند فرانسوی در مورد لباس‌های خیابانی نیز به میدان می‌آید.

Balenciaga به دلیل موارد زیر به رتبه دوم در لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن می رسد:

  • هودی های کوالا را برای جمع آوری کمک های مالی برای امدادرسانی به آتش سوزی در استرالیا آزاد کرد.
  • باند فرود برای نمایش آخرالزمانی پاییز و زمستان 20 در هفته مد پاریس.
  • شرکت مادر Kering گفت که این برند در پاسخ به Covid-19 ماسک های جراحی تولید خواهد کرد.

۱. برند Off-White

ما در حال حاضر به جایگاه شماره یک در برترین برندهای مد در جهان رسیده ایم. برنده این جایگاه Off-White است. برند طراح بر روی خریداران جوان‌تر و افراد مشهوری که طرفدار تجمل گرایی هستند، ساخته شده است. همچنین یکی از بهترین برندهای مد لباس خیابانی در سال 2021 است.

با رویکرد دیجیتالی بومی، هم Off-White (که در این سه ماهه از 10 میلیون فالوور اینستاگرام فراتر رفت) و هم بنیانگذار Virgil Abloh (5.2 میلیون دنبال کننده) از طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی برخوردار هستند.

این برند به لطف همکاری های اخیر و مجموعه های عالی و همچنین موارد زیر در صدر لیست معرفی برندهای ثروتمند دنیای مد و فشن در جهان قرار می گیرد:

  • برنامه Activate Movement را با Evian راه اندازی کرد.
  • مجموعه کپسول سال نو قمری را منتشر کرد.
  • اولین بازی Off-White x Air Jordan IV در هفته مد پاریس.

  پیشنهاد ما به شما: خرید ساک دستی و مسافرتی

نتیجه گیری نهایی درباره معرفی برند های ثروتمند دنیای مد و فشن

رتبه بندی برندهای مد برتر در طول COVID-19 کار آسانی نیست. به عنوان مثال، سال 2019 با خوش بینی برای دهه آینده در مد به پایان رسید. آسیا دوباره در حال شکوفایی بود، تجمل در حال افزایش بود، و موج جدیدی از طراحان مد آگاه به سرعت در حال ظهور بود.

متأسفانه، سال 2020 خوش‌ بینی را کاهش داد، زیرا تعداد کمی در صنعت مد تصور می‌کردند چه اتفاقی می‌افتد. آتش‌ سوزی‌های جنگلی استرالیا را ویران کرد، تنش‌های ژئوپلیتیکی تشدید شد و سپس، کووید-19 جهان را در قرنطینه کامل قرار داد و زندگی را فراتر از شناخت تغییر داد.

در واکنش به این ویروس، آسیا متوقف شد، خرده فروشان امید خود را از دست دادند و خریداران مد در خانه های خود محبوس شدند که منجر به کاهش شدید تقاضا شد. دیگر رویدادهای پر زرق و برق، کنسرت ها، مناسبت های اجتماعی و تعطیلات وجود نداشت و آرام آرام خرید مد شروع به خشک شدن کرد.

مهمتر از همه، قرنطینه COVID-19 همچنین منابع مواد خام، تولید، تدارکات و عملیات خرده فروشی اکثر برندها را مختل کرده است. در سال ۲۰۲۲ نیز اروپا درگیر جنگ اوکراین روسیه شد. خلاصه که جهان غیر قابل پیش بینی است و هر لحظه ممکن است این لیست نیز تغییر کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *