بلاگ

چگونه از هندزفری کیف مدرسه استفاده کنیم؟

کوله پشتی‌هایی که شما در حین خرید مشاهده می‌کنید در طی سال‌ها پیشرفت و تغییر به این مرحله رسیدند. طراحان کوله‌پشتی در گذشته آن را برای حمل کتاب و یا حمل خوراکی، کوله‌پشتی را طراحی می‌کردند. در نتیجه کوله‌پشتی‌های قدیمی دارای زیپ‌های کمتر و در نتیجه، فضای کمتری بودند. امروزه پیشرفت چشمگیری در این عرصه مشاهده می‌شود. از تولید آن کوله‌پشتی‌های ساده به طراحی کوله‌پشتی با ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تر رسیدیم. در ادامه متن به نحوه استفاده از کوله پشتی هنذفری دار می‌پردازیم.

انواع مدل کوله پشتی هندزفری دار

کوله پشتی های هنذفری دار از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهند. برای مثال شما می‌توانید از کوله پشتی استفاده کنید که از جنس پارچه پلاستیکی باشد.

انواع مدل کوله پشتی هندزفری دار

سیم داخل کیف برای چیست؟

در طراحی جدید کوله‌پشتی‌ها، فضای مناسب برای قرارگیری لپتاپ درون آن طراحی می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذابی که به تازگی در طراحی کوله‌پشتی‌ها ایجاد می‌شود این است که در فضای بیرونی آن‌ها قسمتی برای         قراردادن سوکت هندزفری و سوکت یو اس بی طراحی می‌شود.

سیم داخل کیف برای چیست؟

نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار

اغلب کوله‌پشتی‌‌های موجود در بازار دارای یو اس بی هستند. نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار سوالی است که معمولا خریدار از فروشنده حین مشاهده یو اس بی در کوله‌پشتی خود در زمان خرید می‌پرسد. طراح، مکانی که برای یو اس بی در بیرون کوله‌پشتی در نظر می‌گیرد، معمولا در روی بند، در کنار آن یا روی جیب‌های کناری کوله‌پشتی است. اما در داخل کوله‌پشتی جای قرارگیری سوکت یو اس بی معمولا در قسمت فضای طراحی شده برای قرارگیری لپتاپ، در بالای آن قرار دارد. به طوری که پاو‌بانک مورد استفاده شما در درون کیف قرار می‌گیرد و به آن یو اس بی متصل می‌شود، در ادامه سیم شارژر شما که مدتی قبل به پاوربانک متصل بود الان به قسمت بیرونی کیف وصل می‌شود و از سمتی دیگر به گوشی شما متصل می‌شود.

ویژگی کوله‌پشتی هنذفری دار

ویژگی کوله‌پشتی هنذفری دار

یکی از استفاده‌های مفید از یو اس بی و همچنین یکی از دلایل ایجاد آن روی کوله‌پشتی این است که دیگر برای استفاده از پاور بانک لازم نیست آن را در دست خود بگیرید. زمانی که شما کوله‌پشتی خودتان را به همراه دارید، به‌راحتی می‌توانید بدون در دست گرفتن آن، پاوربانک خود را به یو اس بی کوله‌پشتی خود وصل کنید و آن را داخل کوله‌پشتی بگذارید و با استفاده از سیم شارژر پاوربانک خود تلفن همراه خود را شارژ کنید.

اهمیت طرز استفاده از یو اس بی کوله‌پشتی

کوله هندزفری دار چیست

می‌توانید مجدد از فروشنده طرز تهیه از یو اس بی طراحی شده درون کوله‌پشتی را سؤال کنید. برای فروشنده‌های کوله‌پشتی نیز واجب است که طرز استفاده از یو اس بی طراحی شده درون کوله‌پشتی که می‌فروشند را بدانند تا در هنگام برخورد با سؤال نحوه استفاده از یو اس بی در کوله‌پشتی بتوانند جواب خریدار را به خوبی بدهند. در بعضی از کوله‌پشتی‌ها شما ققط سوکت هندزفری را مشاهده می‌کنید،  تعدادی از آن‌ها دارای سوکت یو اس بی هستند و در برخی از آن‌ها هردو ویژگی را به طور همزمان در اختیار دارید. لازم به ذکر است با اضافه شدن ویژگی‌های مفید به کوله‌پشتی شما، افزایش قیمت آن هم مشاهده می‌شود.

کلام آخر

متوجه‌شدیم همراه با پیشرفت در عرصه طراحی کوله‌پشتی، ویژگی‌های زیادی به آن اضافه می‌شود. بهترین پیشرفت در زمینه طراحی آن، اضافه شدن سوکت یو اس بی و سوکت هندزفری به کوله پشتی بود.

اگر به فکر خرید کوله پشتی در تهران هستید، ما به شما سایت آنلاین دیوید‌جونز که بهترین برند کوله پشتی در دنیا است را معرفی می‌کنیم. شما با وارد شدن در سایت ‌آنلاین دیوید‌جونز می‌توانید مدل‌های متنوع به همراه رنگ‌بندی‌های آن‌ها را مشاهده کنید. این کوله‌پشتی‌ها مجهز به سوکت هنذفری و یو اس بی هستند که انتخابی مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورند.

4 دیدگاه در “چگونه از هندزفری کیف مدرسه استفاده کنیم؟

  1. یه نفر گفت:

    یدونه از همین کیفای یو آی بی دار خریدم ولی حالا میخوام بشورمش نمی‌دونم چیکار کنم همینجوری بشورمش مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. کارشناس پشتیبانی گفت:

      سلام مشکلی ایجاد نمیشود

  2. AA گفت:

    چطور گوشی رو باهاش شارژ کنم

    1. mohammaad گفت:

      میتوانید از پورت یو اس بی موجود برای شارژ تلفن همراه خود استفاده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *