بلاگ

آموزش نحوه تبدیل کیف دوشی به کیف کمری

تبدیل کیف دوشی به کیف کمری

در گذشته کیف کمری استفاده گسترده ای داشت. در دهه 90 میلادی یکی از اکسسوری‌هایی که به شدت از آن استقبال شد کیف کمری بود. اکنون نیز پس از گذشت سالیان بسیار شاهد آن هستیم که مجددا کیف کمری به بازار برگشته و بین افراد محبوبیت زیادی دارد. این نوع کیف‌های کمری در حال حاضر با تنوع بسیاری در حال تولید است. طرح‌های متفاوتی نیز از آن وارد بازار می‌شود که به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان است. در ادامه با فروشگاه کیف و کفش زنانه دیوید جونز همراه باشید تا درباره نحوه تبدیل کیف دوشی به کیف کمری اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تبدیل کیف دوشی به کیف کمری

پیشنهاد ما به شما:

خرید کیف دوشی مدل cm6000

تاریخچه استفاده از کیف کمری

در انگلستان به کیف‌های کمری belt bag یا bum bag می‌گویند و در آمریکا به نام fanny pack معروف است. از آنجایی که افراد بسیاری به کیف های کمری احتیاج داشتند خوشبختانه مجددا در سال 2019 با اعمال مد و طرح های جدید به آن ها دوباره به بازار وارد شدند. هم اکنون شاهد آن هستیم که برندهای معتبری مانند Chanel، Gucci و Louis Vuitton کیف های کمری خاص و جذابی را طراحی، تولید و روانه بازار می کنند.

تأثیر اکسسوری در استایل شما

اگر یک استایل معمولی با یک اکسسوری مناسب همراه شود، بسیار جذاب خواهد بود. این موضوع در مورد کیف کمری نیز صادق است. در حال حاضر طراحان، مد را وارد عرصه کیف‌های کمری کرده‌اند به همین دلیل انتخاب برای خریداران بسیار دشوار خواهد بود. به خصوص کسانی که به جزییات توجه خاصی دارند. در مواقعی که شما نیاز دارید لوازم تان همراه شما باشد اما همزمان نیاز دارید تا دستانتان نیز آزاد باشند بهتر است از کیف کمری کمک بگیرید. این اکسسوری در عین زیبایی بسیار جذاب و پرکاربرد است زیرا می توانید لوازم ضروری تان مانند کلیدها، مدارک شناسایی، کارت ‌های بانکی‌، لوازم آرایش و تلفن همراه را درون آن قرار دهید.

انتخاب کیف کمری برای پوشش

احتمالا فکر می‌کنید که کیف‌های کمری بسیار ساده هستند و تاثیر چندانی در استایل شما ندارند. اما با کمی نوآوری و فراگیری نحوه استفاده صحیح از کیف کمری می‌توانید پوششی زیبا و متفاوت داشته باشید. یکی از روش های قدیمی و عمومی که وجود دارد بستن کیف کمری به دور کمر است.

انتخاب کیف کمری برای استایل شما

روش‌های تبدیل کیف دوشی به کیف کمری

یکی از روش‌های نوین بستن کیف کمری این است که آن را به دور سینه خود ببندید. شما می‌توانید این روش را در فشن شوها به وفور مشاهده کنید. این روش استفاده بسیار به نوعی جدید است و استایل بی‌نظیری را برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب که کیف روی سینه یا یک سمت بدن قرار می گیرد شما با این روش بستن، کیف کمری را به کیف دوشی تبدیل خواهید کرد عکس این قضیه هم قابل انجام است.

 

پیشنهاد ما به شما:

کیف کمری مدل David Jones 6711-1

بستن کیف از روی لباس

شیوه جالبی که اخیرا ترند شده و اغلب افراد از آن برای بستن کیف خود استفاده می کنند، بستن کیف کمری از روی لباس است. کیف دوشی یا کمری چنان چه از روی مانتو یا کت بسته شود بسیار جذاب خواهد بود این تیپ متفاوت می تواند تیپ شما را از یک تیپ ساده متمایز سازد.

استفاده از فنی پک در زیر لباس

سوالی که بسیاری از افراد دارند این است که کیف کمری را چطور می توانیم وارد استایل خود کنیم؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که یکی از روش های ابتکاری و جالب بستن کیف کمری این است که آن را در زیر لباستان بگذارید. فقط باید توجه کنید که کت، کاپشن یا سویشرت خود را روی آن بپوشید. این نمونه تیپ هم به تازگی در حال اجرا است و جذابیت خاص خود را دارد.

می توانید کیف کمری را به شیوه جالبی بسته و کارکرد آن را شبیه به کوله پشتی کنید. این روش بستن بسیار کاربردی است و اکثر افراد برای حمل آسان‌تر کیف کمری از این روش استفاده می‌کنند. برای آن که بتوانید بهترین استایل را با کیف های کمری داشته باشید بهتر است ادامه این نوشتار را از دست ندهید.

استفاده از کیف کمری در استایل‌های مختلف

استایل هایی که می توان کیف کمری را در آن استفاده کرد عبارت هستند از: کژوال، اسپرت، دانشجویی و یا شاید اداری. شما ترکیب کیف کمری و استایل‌های غیر رسمی بسیار زیبا و شکیل خواهد شد، به شرط آن که این نوع کیف را با استایل رسمی همراه نکنید. اگر یک شلوار جین، کتان یا اسپرت همراه با یک پیراهن بلند را با یک کیف کمری همراه کنید بسیار جذاب و خیره کننده خواهد بود. به این ترتیب فرد در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی بسیار راحت خواهد بود. اگر این کیف به دور کمر بسته شود استایل مد نظر از استایل خانم‌ها متمایز خواهد شد.

در زمان خرید کیف دوشی با قابلیت تبدیل به کیف کمری باید به بعضی از نکات توجه کنید، یکی از این نکات ابعاد کیف کمری است. شما می توانید با توجه به فرم اندام سایز مربوطه را تهیه کنید. از جمله مواردی که بایستی به آن دقت کافی داشته باشید این است که کیف های کمری برای افراد چاق به هیچ عنوان مناسب نیستند و ظاهر آن ها را ناموزون نشان خواهند داد.

ست کردن کیف کمری با استایل و پوشش

مزایای استفاده از کیف کمری

هر کالا به دلیل مزیت هایی که دارد وارد بازار می شود تا تمامی افراد از مزایای آن بهره مند شوند. پس همراه ما باشید برای بیان مزایای داشتن کیف کمری.

  • دستان شما برای انجام کار آزاد خواهند بود. شما با داشتن این کیف می توانید امور روزمره را به آسانی انجام دهید.
  • کیف‌های کمری می‌توانند به کیف دوشی تبدیل شوند و بلعکس؛ پس برای بانوان بسیار مناسب هستند.
  • وزن کم کیف های کمری، با وجود این مزیت این نوع از کیف ها تعادل و راحتی بیشتری را در مقابل کیف های دستی و دوشی دارند.
  • جابه جایی لوازم کاربردی، حمل وسایل مورد نیاز مانند مدارک و گوشی با این نوع از کیف ها بسیار آسان است.
  • پرکاربرد در هر موقعیتی به جز مراسمات رسمی.

 

پیشنهاد ما به شما:

خرید کیف دوشی مدل 6724-1

کیف کمری دخترانه فانتزی

همان طور که بیان شد طراحان کیف های کمری متعدد و متنوعی طراحی کرده و تولیدکنندگان آن ها را تولید و به بازار ارائه کرده‌اند. یکی از این نمونه کیف های کمری، کیف های کمری فانتزی دخترانه هستند. شاید استفاده از کیف کمری برای برخی از خانم ها خوشایند نباشد. از آن جایی که به تازگی طرح های فانتزی آن نیز به بازار عرضه می شود دیگر این حس بین بانوان وجود ندارد.

یقینا وجود راهنمای خرید برای یک کالا می تواند منجر به خریدی اطمینان بخش گردد. پس ما در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا به واسطه آن شما بتوانید بهترین کیف کمری فانتزی دخترانه را خریداری کنید و از این عمل رضایت کامل داشته باشید.

کیف کمری مناسب برای بانوان

بهترین گزینه برای خانم ها استفاده از کیف های کمری پارچه ای است. زیرا ست کردن آن با سایر اجزاء بسیار آسان می‌باشد. در زمان خرید به کم وزنی کیف توجه کنید. زیرا ممکن است هنگام حمل بار سنگین به ستون فقرات شما فشار بیاورد. معمولا کیف های پارچه ای لوکس تر و زیباتر به نظر می‌رسند پس خانم‌ها باید این موضوع را در نظر داشته باشند. تعداد جیب‌ها می‌تواند در آینده برای شما چالش آور باشد. تعداد جیب های کم موجب خواهد شد تا شما نتوانید لوازم ضروری خود را همراه تان جابه جا کنید.

یکی از مواردی که بانوان باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشند قابلیت تغییر کیف دوشی به کیف کمری و برعکس آن است این کار با وجود بند و مکان قرارگیری بند اتفاق می افتد. عرق گیر بودن این نوع از کیف ها نیز اهمیت زیادی دارد زیرا کیف های کمری روی جسم قرار دارند.

نحوه بستن بند کیف مدرسه

هر سال با آغاز مدارس دانش آموزان با چالش‌های بند کیف مدرسه مواجه هستند. به همین دلیل در این بخش به شرح این مسئله می‌پردازیم:

برای کوله پشتی مدارس چهار بند اصلی قابل تنظیم در نظر می‌گیرند که عبارت هستند از: بند کمری، بندهای روی دوشی، بند بارکشی، بند روی سینه.

برای آن که بتوانی این بندها را تنظیم کنید باید کمی شل باشند در دو مرحله اصلی تنظیم این بندها انجام می شود که عبارت است از:

  • بندهای روی دوشی و کمری
  • بند بارکشی و روی سینه

کنترل کنید تا بالشتک های بند کمری در بخش فوقانی استخوان لگن واقع شوند. در صورتی که در جای خود نیستند، دوباره بند دوشی و کمری را تنظیم کنید. بند بارکشی که روی سینه قرار می گیرد را به همین طریق ببندید. توجه داشته باشید به گونه ای ببندید تا کمترین فشاری در زمان جابه جایی به ستون فقرات و کتف وارد نشود.

 

1 دیدگاه در “آموزش نحوه تبدیل کیف دوشی به کیف کمری

  1. وصال گفت:

    تمام مواردی که نوشتید خیلی خوب هستش اما کاربرد آنچنانی برای من نداشت متاسفانه ….. باز هم ممنون از اطلاعات خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *