بلاگ

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای زمستان

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای زمستان

هر سال با شروع فصل زمستان خانم‌‌های شیک پوش در پی یافتن جدید‌ترین مدل‌‌های کیف مناسب برای زمستان هستند و می خواهند بهترین انتخاب ها را به مجموعه اکسسوری ‌های خود اضافه کنند. اما مناسب ترین مدل های  کیف زنانه برای زمستان کدام مدل ها به حساب می آیند؟ برای یافتن جواب این سوال باید پیش از هر کاری نمایش ‌های مد سال پیش را که در زمستان برگزار شدند بررسی کنیم. اصولا در این نمایش ها تازه ترین مدل ‌های فصل‌ های آینده به وسیله ی طراحان برتر جهان معرفی و رونمایی می شود. در این مقاله سایت دیوید جونز قصد دارد به بررسی شش مورد از بهترین کیف‌های مناسب برای زمستان بر اساس نمایش‌های مد سال گذشته بپردازد.

کیف مناسب زمستان

برای خرید این محصول، روی تصویر کلیک کنید

انواع کیف های مناسب برای زمستان

انواع کیف های مناسب برای زمستان عبارتند از:

طرح پوست ماری: اولین طرح کیف مناسب برای زمستان

طرح پوست ماری همیشه یکی از محبوب ترین طرح ها در لباس و اکسسوری برای فصل های سرد به حساب می آید. طبیعتا کیف هم از جمله اکسسوری هایی است که با طرح پوست ماری یک ایده مناسب برای کیف در فصل زمستان است.البته لازم به ذکر است که این طرح های پوست ماری و پوست کروکودیلی واقعا از پوست حیوانات نیستند. فقط طرحی از آن بر چرم مصنوعی (به صورت براق) شبیه سازی گردیده است. چرا که مخالفت شدیدی در صنعت مد و فشن با این موضوع وجود دارد. با کشتار حیوانات و استفاده از پوست آن‌ها به شدت مخالف است و اکثر برندهای جهانی استفاده از چرم حیوانات را از تولیدات حذف کرده‌اند.

کیف طرح پوست مار برای زمستان

به فصل‌های سرد که نزدیک می‌شوید می‌توانید کیف‌های با طرح پوست ماری را در صفحات اینستاگرامی ستارگان مد و ویترین فروشگاه‌های معتبر در جهان ببینید.. این مدل از کیف ها با طرح پوست ماری و کروکودیلی هستند. بسیار زیبا، خاص و جذاب به حساب می‌آیند و بافت طبیعی که بر روی آن ها به کار برده‌اند، حسی  از گران بودن و لاکچری بودن را به فرد القا می کند آن هم بی آن که حیوانی برای تولید آن سلاخی گردیده باشد.

 

پیشنهاد ما به شما:

رنگ یاسی: رنگی زیبای کیف های مناسب برای زمستان

رنگ بنفش همیشه از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها در صنعت مد به حساب می‌آید و هرگز این رنگ از مد نیافتاده و ‌فراموش نگردیده است. بر اساس نظرسنجی ‌ها رنگ بنفش یکی از پر طرفدار ترین رنگ بین مردم آمریکا به حساب می آید و حتی فراتر، می توان گفت که این رنگ در همه ی نقاط جهان همین اندازه محبوب است. پس پیشنهاد کردن این رنگ برای کیف مناسب برای زمستان چیز عجیبی به نظر نمی رسد. طیف کمرنگ بنفش یا همان بنفش روشن یا یاسی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های بنفش برای فصل‌های سرد امسال به حساب می‌آید و برای افرادی که  در پی یافتن یک رنگ خاص و زیبا برای کیف جدید زمستانی خود هستند این رنگ شدیدا پیشنهاد می شود. نمایش های مد سال پیش نیز اکثر کیف های خود را با این رنگ عرضه کرده بودند.

کیف‌ های بزرگ: کیف‌های رسمی و کاربردی مناسب برای زمستان

ترند‌های کیف زنانه سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌اند؛ حتی شاهد مد شدن کیف‌هایی بودیم که روز به روز در حال کوچک‌تر شدن بودند. گاه حتی از یک تلفن همراه هم کوچک‌تر می‌شدند. ولی همزمان با این کیف‌های کوچک موسوم به مینی و میکرو، مدل‌های جدید کیف هم روانه بازار گردید که بسیار کاربردی بودند. این مدل از کیف‌ها بیشتر بر کاربرد تاکید داشتند؛ به گونه‌ای که مصرف‌کننده بتواند همه‌ی لوازم مهم خود را در آن جای دهد. بتواند به‌راحتی آن را حمل کند و برای محیط‌های رسمی مثل محیط کار و… از این کیف ها استفاده نماید.

کیف‌ های بزرگ کیف‌های رسمی و کاربردی مناسب برای زمستان

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید

برند های معتبری این نوع از کیف ها را تولید و عرضه می کنند و تمام تلاش خود را می نمایند تا  تطبیق پذیری بیشتری در کیف هایشان با زندگی روزمره خانم‌ ها ایجاد کند. البته کیف‌های مینی و میکرو همچنان محبوب هستند و به نظر نمی‌رسد که حالا حالاها فراموش شوند. ولی کیف‌های سایز بزرگ رسمی و کاربردی نیز به علت استفاده‌ی آسان، سادگی و تطبیق پذیری حالا حالاها قدیمی نخواهند شد.

طرح پوست حیوانات: طرحی جذاب برای کیف های زمستانی

هر وقت که نمایش های مد پاییز و زمستان را به تماشا بنشینید چیزی شبیه به مستند های راز بقا و حیات وحش خواهید دید. چرا که پر از لباس‌ها و اکسسوری‌هایی می‌شوند که از بر اساس تصاویر جلوه‌های طبیعت هستند و طرح‌هایی از پوست حیوانات در آن ها به کار می‌رود. از طرح پوست ماری و کروکودیلی (که در بالا به آن اشاره کردیم) تا پوست پلنگی، ببری، گورخری و زرافه ای…

پس با توجه به نمایش های مد ، گویا امسال همچنان یکی از طرح های محبوب کیف برای زمستان، طرح پوست حیوانات است چرا که در نمایش های مد از این طرح بسیار استفاده شده است به ویژه توسط برند های بسیار معروف و محبوب.

کیف های چرم: ترند همیشگی کیف‌های مناسب زمستان

کیف های چرم سالیان سال است که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ترند های زمستانی به حساب می آیند. اگر بخواهیم درست تر بگوییم این کیف ها از اولین روز های پیدایش کیف در جهان تولید می‌شدند و تا به امروز همچنان توانسته‌اند محبوبیت خود را حفظ کنند. به همین علت بد نیست که از این مدل کیف ها در مجموعه اکسسوری های زمستانه ی خود داشته باشید. به هر حال مجموعه ی زمستانی شما کامل نخواهد شد مگر آن که این نوع از کیف ها را نیز به آن اضافه نمایید.

کیف چرم برای زمستان

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید

با نگاهی به نمایش‌‌های مد پاییز و زمستان سال گذشته هم می‌توانید به راحتی متوجه شوید که نه تنها در این مدت از محبوبیت کیف‌های چرم کم نشد، بلکه بر تعداد برند‌هایی که این سبک از کیف را تولید می‌کنند، اضافه شد و در واقع محبوب تر شدند. به هر حال این سبک از کیف، سبکی کلاسیک و همیشه محبوب به حساب می آید.  البته لازم به ذکر است که این مدل‌های جدید کیف زینی نسبت به گذشته تغییراتی نیز داشته اند؛ مثلا سایزشان را کوچک‌تر کرده‌اند و در طرح‌های نامتقارن تری تولید می‌شوند.

کیف‌های کوچک دستی: کیف های شخصیتی و مناسب برای زمستان

یکی از دیگر ترند های همیشه محبوب، کیف های کوچک دستی هستند که از دیرباز رد پایشان در صنعت مد وجود داشته است. این کیف ها که ترندی شخصیتی و مناسب خانم های شیک پوش به حساب می آید امسال زمستان نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و لازم است که آن را به مجموعه کیف زمستانه ی خود اضافه کنید.   این کیف‌های کوچک دستیِ پر زرق و برق، کمتر جنبه ی کاربردی دارند و بیشتر برای کیف مجلسی استفاده می شوند. برند های معتبری نیز در جهان این کیف های محبوب را تولید می کنند.

کلام پایانی

ما در این مقاله شما را با خرید کیف مناسب برای زمستان و انواع آن آشنا کردیم. به‌طور کلی برای یافتن این نوع از کیف‌ها باید پیش از هر کاری نمایش‌های مد سال پیش را که در زمستان برگزار شدند بررسی می‌کردیم چرا که اصولاً در این نمایش‌ها تازه‌ترین مدل‌های فصل‌های آینده به وسیله‌ی طراحان برتر جهان معرفی و رونمایی می‌شود. پس در این مقاله شش مورد از بهترین کیف های مناسب برای زمستان بر اساس نمایش های مد سال های گذشته را یافته و معرفی نمودیم.

در پایان از این که تا انتهای مقاله‌ ی خرید کیف مناسب برای زمستان و انواع آن  با ما همراهی کردید از شما بی نهایت ممنونیم و سپاس گزار هستیم و امید بر آن است که توانسته باشیم شما را تا حدودی با خرید کیف مناسب برای زمستان و انواع آن آشنا کنیم تا در صورت نیاز بهترین مدل را به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری بتوانید پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *