گارانتی و خدمات پس از فروش

مواردی که شامل گارانتی نمی شود به شرح ذیل می باشد:

محصولات در صورت تماس با  مواد ضدعفونی کننده، عطر و ادکلن یا دیگر مواد شیمیایی مشمول گارانتی نمی باشد. بنابراین خواهشمندیم که از تماس هر گونه مواد شیمیایی آغشته به الکل با چرم خودداری فرمایید.

ساییدگی و یا بریدگی ناشی از برخورد زیره و یا رویه چرم با جسم تیز و برنده، شامل گارانتی نمی باشد.

در صورتی که در زمان گارانتی کالا، تعمیرات به غیر از واحد فنی دیویدجونز واگذار گردد ، با کمال تاسف کالا دیگر مشمول گارانتی نمی باشد.

برای نگهداری از محصولات چرم بهتر است از پک مراقبتی چرم استفاده شود. در صورت استفاده از مواد نامرغوب که باعث صدمه به چرم شود، محصول از مشمول گارانتی خارج می گردد ( تهیه پک مراقبتی)

لطفا برای تمیز کردن محصولات ، آن را با آب و مواد شوینده نشوئید و داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

1– به علت ایراد کیفی که قبل از استفاده رخ داده باشد.

2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با کالای ثبت سفارش شده

توجه بفرمایید ارجاع و تعویض کالا  تنها با توجه به قوانین زیر صورت می گیرد :

1اگر کالای خریداری شده، ایراد کیفی داشته باشد:

ایراد کیفی یا مشکل ظاهری محصول دریافتی خود را لطفا حداکثر 24 ساعت پس از دریافت با ذکر شماره فاکتور به همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش به شماره 09126470582 در تلگرام ارسال فرمایید تا کارشناسان پشتیبانی ما در سریع ترین زمان ممکن مراحل بازگشت را به شما اطلاع دهند و پیگیری های لازم را به عمل آورند.

این خدمات فقط مشمول کیف خریداری شده قبل از استفاده می باشد. احتراما رویت خط و خش یا ساییدگی روی کالا به علت استفاده نادرست پس از استفاده مشمول این خدمات نخواهد بود.

2اگر کالای تحویلی مغایر با سفارش ثبت شده در سایز و رنگ باشد:

در صورت وجود مغایرت مثل رنگ ،مدل و یا کد خریداری شده توسط شما مشتری عزیز به نسبت سفارش ثبت شده در  فروشگاه دیویدجونز ، لطفا حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا واحد خدمات پس از فروش را شماره 09126470582 مطلع فرمایید.

لطفا  برای بهبود استفاده از تمام خدمات پس از فروش توجه فرمایید:

کالا با شرایط اصلی و بدون استفاده در بسته بندی  اصلی شرکت مرجوع شود.

لطفا برگه ی فاکتور در بسته بندی ارسال گردد و مورد یا مشکل احتمالی را مکتوب نموده و داخل جعبه بگذارید، تا همکاران در رسیدگی به امور مدنظر عملکرد بهتری داشته باشند.

توجه فرمایید که در صورت عدم رعایت نکات فوق، ضمانت 48 ساعته بازگشت کالا از بین رفته و با کمال احترام از پذیرش کالای شما معذوریم.

در کلیه موارد تعویض یا بازگشت کالا، در صورتی که محصول به همراه پک یا آیتم ارسال شده باشد بازگرداندن کلیه موارد لازم می باشد، باید توجه داشت در هنگام تعویض کالا توسط مشتری محترم قیمت محصول با توجه به مبلغ پرداخت شده در تاریخ خرید محاسبه میگردد و  مابه التفاوت حین تعویض،محاسبه خواهد شد.

بدیهی است ضمنا پس از خودداری نمودن از تحویل کالا لطفا  این موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع رسانی فرمایید، تا در اسرع وقت پیگیری های لازم صورت پذیرد.

شرایط گارانتی کالا:

محصولات در صورت نیاز به ترمیم  با شرایط زیر شامل گارانتی خواهند شد،

مدت زمان استفاده از گارانتی6 ماه خواهد بود و جهت رفع عیب محصولات هزینه ای از مشتری محترم دریافت نمی گردد.

مواردی که ناشی از ایراد در مراحل تولید کالا بوده و در سیکل استفاده دچار ایراد ناشی از عدم مراقبت از کالا نشده باشد.

در شرایطی که کالا در مراحل استفاده، براساس نوع و نحوه نگهداری مشتری محترم، دچار آسیب ناشی از ساییدگی یا بریدگی در اثر برخورد با اجسام تیز و سخت و یا رنگ گرفتگی از لباس و … ایاد شود، از شرایط خدمات گارانتی خارج خواهد شد.

تشخیص نوع آسیب وارد شده به محصول که در اثر استفاده ناصحیح  اتفاق افتاده و یا در اثر مسائل کیفی رخ داده باشد، توسط کارشناسان شرکت خواهد بود.