بلاگ

ست کردن کیف دستی با لباس

ست کردن کیف دستی با لباس

اکسسوری‌ها همواره نقش مهمی در تیپ و استایل ما داشته‌اند که می‌توانند به ما کمک کنند تا تیپ و استایل متفاوتی داشته باشیم. کیف‌ها نیز بخشی از استایل ما محسوب می‌شوند که در استفاده از آن ممکن است که بخواهیم ظاهر جذاب‌تری داشته باشیم. برای بسیاری از ما نحوه ست کردن کیف دستی با لباس جزو مهم‌ترین موارد آماده‌سازی قبل از یک مهمانی یا مجلس دعوتی است که ترجیح می‌دهیم به بهترین شکل آن را انجام دهیم.

در این مقاله سعی کردیم نکات بسیار مهمی را در مورد ست کردن کیف با لباس بررسی کنیم و در ادامه انواع کیف‌ها را برای استفاده آقایان و خانوم‌ها بررسی خواهیم کرد. مجموعه دیویدجونز توصیه می‌کند در صورتی که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

3 اصل ست کردن کیف دستی با لباس

3 اصل ست کردن کیف دستی با لباس

انتخاب یک کیف مناسب در کنار لباس و استایل شما می‌تواند ظاهری زیبا و شیک برای شما به همراه داشته باشد. در این هنگام بهترین راه این است که کیف خود را با لباستان ست کنید و استایل جذابی را برای خود به همراه آورید. برای ست کردن کیف دستی با لباس باید به بخش‌های مهمی توجه کنیم که در این بخش به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت :

1- ست کردن کیف دستی با لباس در مناسبت ها

افراد برای رفتن به مکان‌های مختلف، ممکن است لباس‌های متنوعی را بپوشند. بسته به اینکه به اداره بروید، یا به یک جای رسمی دعوت شده‌اید و یا با دوستان خود بیرون بروید، باید کیف مناسبی را برای خود به همراه داشته باشید. چرا که در هرکدام از این مناسبت‌ها، لباس‌های متفاوتی را می پوشید.

اگر بخواهیم به صورت کلی این موضوع را بازگو کنیم، می‌توانیم اینطور بگوئیم که کیف‌های بزرگ ظاهری آرام را به ظاهر شما می‌بخشند و کیف‌های کوچک نیز ظاهر پیچیده‌تری در اختیار شما می‌گذارند. با این تفاسیر هنگامی که لباس‌های غیررسمی می‌پوشید، می‌توانید کیف‌های بزرگ‌تر را انتخاب کنید و کیف‌های کلاچ را در کنار لباس‌های رسمی ست کنید.

بنابراین برای هر نوع لباس و موقعیتی باید کیف مخصوصی را انتخاب کرد که در ادامه به صورت موردی آن را بسط می‌دهیم :

در هنگام خرید

در این هنگام یک کیف دوشی یا هوبو (هلالی) سایز بزرگ می‌تواند در کنار کفش کتانی و مانتوی اسپرت ست کاملی را ارائه دهد.

لباس تابستانی و صندل

هنگامی که لباس‌های تابستانی و صندل می‌پوشید، می‌توانید برای جذاب‌تر شدن ظاهر خود از کیف‌های با بند زنجیری استفاده کنید.

شلوار جین تنگ، بلیزر یا تونیک

هنگامی که شلوار جین تنگ، بلیزر یا تونیک می‌پوشید، می‌توانید با انتخاب یک کیف با طرح کتان یا حتی یک هوبو می‌تواند ظرافتی به ظاهر شما ببخشد و خیلی رسمی نشان ندهد.

لباس اداری

برای لباس اداری خود اگر کت و شلوار یا مانتو کتی انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم برای ست کردن کیف دستی با لباس از کیف‌های طرح کتان جادار استفاده کنید. از طرفی دیگر با استفاده از یک کیف دستی یا دوشی و یا کیف‌های جعبه‌ای نیز به ظاهر خود زیبایی را ببخشید. به صورت کلی برای انتخاب کیف‌های اداری باید به جای کافی هم برای قرار دادن وسایل خود از جمله نوت‌بوک یا لپ‌تاپ توجه کنید.ست کردن کیف و کفش نیز برای چنین محیط‌هایی مهم است.

لباس کوکتل و لباس مجلسی بلند

اگر یک رویداد رسمی و شیک را در روزهای آینده در پیش دارید، کیف‌های کلاچ و مینیاتوری بهترین گزینه خواهند بود. برای لباس مدل Sheath هم کلاچ‌های پاکتی فلزی گزینه بسیار ایده‌آلی هستند. اگر لباس شما جزئیات یا تزئینات سنگینی را به همراه دارد، می‌توانید برای ست کردن کیف دستی با لباس از یک کلاچ ساده استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

ساک دستی مدل ch21105

3,076,000 تومانخرید کنید

2- شکل بدن

کیف نیز می‌تواند مانند لباس باعث برجسته‌تر شدن بهترین ویژگی‌های شما شود و یا قسمت‌هائی از بدنتان که دوست ندارید را پنهان کند. بنابراین انتخاب طول و شکل مناسب کیف برای تکمیل لباس شما بسیار مهم خواهد بود. در این بخش کیف‌های مناسب با فرم بدن شما را بررسی می‌کنیم :

  • بدن گلابی شکل

افراد در این مورد، در ناحیه باسن، تیپ بدنی پهن‌تری دارند و با انتخاب کیف با طول بلند، باسن بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. بدین منظور برای جلوگیری از جلب توجه و ست کردن کیف دستی با لباس از کیف‌هائی استفاده کنید که فقط تا کمر طول دارند.

  • فرم منحنی

افرادی که فرم بدنشان به صورت منحنی است، کیف‌های بلند و باریک گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. مخصوصا اگر قد کوتاهی دارید، باعث می‌شود که لاغرتر و بلندتر به نظر برسید. برای خانوم‌هایی که در کنار فرم بدنی منحنی دارای قد بلندی هم هستند، توصیه می‌شود از کیف‌هائی با دسته‌های کوتاه استفاده کنند.

  • قد بلند و لاغر

برای این تیپ افراد نیز کیف‌های گرد و بزرگ می‌تواند گزینه مناسبی باشد و لازم به ذکر است که از انداختن کیف‌های بلند و باریک باید خودداری کنید.

  • درشت اندام

خانوم‌های با اندام‌های درشت نیز بهتر است به منظور ست کردن کیف دستی با لباس از کیف‌هایی با سایز متوسط استفاده کنند.

3- ست کردن رنگ کیف با رنگ لباس

ست کردن کیف دستی با لباس تنها به مدل و طرح کیف خلاصه نمی‌شود و باید به رنگ آن نیز توجه داشته باشید که در این بخش به آن خواهیم پرداخت :

  • هنگامی که لباس تک رنگ پوشیده‌اید، استفاده از کیف بافت‌دار یا چاپ شده بهترین گزینه است. زمانی که از لباس‌های رنگی استفاده می‌کنید نیز کیف‌های طرح‌دار باعث جلب توجه بیش‌تر می‌شوند.
  • در هنگام استفاده از لباس‌های چندرنگ، توصیه می‌کنیم به منظور ست کردن کیف دستی با لباس از کیف‌های خنثی و تک‌رنگ مانند بژ یا مشکی کلاسیک استفاده کنید. از طرفی چرم نیز با توجه به اینکه مکمل لباس‌های رنگی است، گزینه ایده‌آلی خواهد بود. برای به کار بردن نت‌های شوخ‌تر و جذاب‌تر نیز می‌توانید یک روسری باریک همرنگ با لباستان را به کیف خود ببندید.
  • هنگامی که لباس‌های طرح‌دار می‌پوشید نیز می‌توانید برای اطمینان از خوشتیپ به نظر رسیدن از یک کیف تک رنگ استفاده کنید. در این هنگام، می‌توانید رنگی از طرح لباس خود انتخاب کنید و آن را با کیف خود ست نمائید.

نکات مهم در مورد انواع کیف برای ست کردن کیف دستی با لباس

نکات مهم در مورد انواع کیف برای ست کردن کیف دستی با لباس

در هنگام خرید کیف و برای ست کردن کیف دستی با لباس لازم است تا با انواع کیف‌ها آشنا باشید. در این بخش به طور کلی کیف‌هائی که زنان و مردان استفاده می‌کنند را بررسی می‌کنیم. به صورت کلی انواع کیف‌ها برای زنان به موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند :

  • کیف پستچی
  • کیف دوشی
  • کیف باگت
  • کیف کتابی
  • کیف دستی

انواع کیف‌ها برای مردان نیز به صورت زیر است :

  • کیف اداری
  • کیف رودوشی
  • کیف دستی یا مدیریتی
  • کیف کمری

همچنین کیف‌های ورزشی یا مسافرتی و کیف کوله‌پشتی نیز در بین خانوم‌ها و آقایان مشترک هستند. این دو جزو کیف‌های اسپورت به شمار می‌روند که معمولا هر چیزی که پسوند اسپورت داشته باشد، بین زنان و مردان مشترک است.

 

سخن پایانی

در این مطلب دریافتیم که ست کردن کیف دستی با لباس برای بسیاری از افراد مهم خواهد بود و بدین منظور باید به نکات مهمی توجه کنیم. تطبیق رنگ، تطبیق الگو و انتخاب یک کیف مناسب می‌تواند ظاهری جذاب را برای استایل ما به همراه داشته باشد. در کنار آن باید به فرم بدن خود و روش استفاده از کیف دستی توجه ویژه‌ای داشته باشیم. همچنین اینکه با چه هدفی کیف و لباس خود را انتخاب می‌کنیم نیز بسیار مهم خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از راهنمائی‌های بیش‌تر به سایت مجموعه دیویدجونز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *