بلاگ

انتخاب لباس مناسب با کیف شما

انتخاب لباس مناسب با کیف شما برای بانوان

هماهنگی در تمام کارها و اثرها، باعث به‌وجود آمدن لذت در انسان می‌شود. درک هماهنگی و شناخت آن نیز به آگاهی از اصول آن نیاز دارد. برای مثال همیشه دو لباس هم‌رنگ هماهنگ به‌حساب نمی‌آیند. گاه ممکن است باز کن رنگ‌های متقابل هم دارند با یکدیگر هماهنگ باشند و زیبا دور شوند. حال یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها و زیور آلات خانم‌ها کیف آنها است.  تأثیر زیادی روی جلوه و استایل بانوان می‌گذارد. از این جهت برای اینکه خانم‌ها زیبایی پوشش خود را حفظ کنند باید لباس و کیف خود را به هماهنگی متقابلی برسانند. خرید لباس مناسب با کیف شما یکی از بخش‌های مهم استایل شماست که باید رعایت کنید. رعایت توازن و هماهنگی در مد هم به شما و هم به اطرافیانتان انرژی خوبی می‌دهد. چرا که این زیبایی در روحیه افراد نیز تأثیرگذار است. حال به نقل از سایت بانک لباس، راهنمایی‌های انتخاب ست کردن لباس مناسب با کیف شما را شرح می‌دهیم.

انتخاب لباس مناسب با کیف

نکاتی برای ست کردن لباس با کیف شما

در ادامه برای شما روش‌ها، اصول و نکاتی را شرح می‌دهیم، که به بهبود و ارتقا استایل شما کمک می‌کند. همچنین توجه داشته باشید که هیچکدام از این روش‌های قطعی نیستند و ممکن است به چشم شما زیبا نباشند. همیشه برای انتخاب لباس باید سلیقه و علاقه خود را نیز دخیل کنید تا به نتیجه‌ای مطلوب برسید.

زیبایی تضاد را ببینید

معمولا افراد از پوشیدن لباس‌هایی که رنگ‌های آن‌ها متضاد است امتناع می‌کنند. برای مثال کمتر پیش می‌آید که کسی رنگ‌های قرمز و آبی یا سبز و بنفش را در کنار یکدگیر بکار برند. اما با انتخاب مناسب طراحی مناسب و استفاده بجا از این رنگ‌ها، می‌توان استایل‌های خارق العاده‌ای را به‌وجود آورد. به‌جای آنکه طبق روش معمول به‌ دنبال کیف‌ها و لباس‌هایی از یک جنس و رنگ باشید، می‌توانید هنجارشکنی کنید. بهره بردن از این ایده به‌نوعی نوآوری نیز به حساب می‌آید و شما را از دیگران متمایز می‌کند. همچنین کیف شما می‌تواند رنگی مخالف لباس شما داشته باشد تا متمایز به‌نظر برسد و زیبایی‌های آن نمایان باشد.

زیبایی تضاد را ببینید

هارمونی را دریابید

هارمونی در هماهنگی مهم‌ترین چیز است. هر نوع رنگ و سبک طراحی را که انتخاب می‌کنید باید با یکدیگر هماهنگ باشند یا به اصطلاح به یکدیگر بیایند. هر نوع انتخاب رنگی بجا نیست و باید اصولی به انتخاب رنگ نگاه کرد. منظور از هارمونی صرفاً هم طیف بودن رنگ‌ لباس‌ها با کیف نیست؛ منظور مرتبط بودن آن‌ها به یکدیگر است. نباید طوری به‌نظر برسد که که انگار هر دست از لباس شما از ست‌های مختلفی جدا شده‌اند و هیچ ربطی به یکدیگر ندارند. از رنگ‌ها و طراحی‌هایی استفاده کنید که در کنار یکدیگر قرار گرفتن ان‌ها، تضادی جذاب ایجاد می‌کند. برای مثال، رنگ‌های پایه‌ای مانند سفید در کنار رنگ‌های تند و شاداب انتخاب خوبی است. همرنگ بودن کفش و پیراهن، باعث می‌شود قدتان بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر قدتان کوتاه است با خیال راحت سراغ این سبک ست کردن بروید و اگر قدتان بلند است، خوب است برای ایجاد زیبایی بیشتر از قانون کنتراست یا تضاد رنگ استفاده کنید تا متناسب‌تر به نظر برسید.

شلوار را با کیف ست کنید

برای ست کردن لباس با کیف دست شما باز است و می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. می‌توانید به‌جای ست‌کردن کیف و کفش، رنگ کفش یا کیفتان را با شلوارتان هماهنگ کنید. مثلا انتخاب شلواری مشکی با کفش‌هایی به همین رنگ در کنار کیفی از طیف رنگی دیگر ایده خوبی است (یا برعکس). رنگ‌های قهوه‌ای کم‌رنگ، خاکستری و سفید در کنار هم جذاب‌اند و می‌توانید از این طیف هم استفاده کنید.

ست کردن شلوار یا دامن با کیف برای بانوان

سبک پوشش و استایل مناسبی را برگزینید

به سبک پوششی که قصد دارید بر تن کنید دقت کنید. ابتدا توجه کنید که چه نوع و چه سبک لباس و کیفی را می‌خواهید. برای مثال نمی‌توانید با کیفی که تزیینات و طرح‌های زیادی دارد، لباس‌ها مینیمال بپوشید. یک اشتباه رایج در نظر نگرفتن سبک طراحی و دوخت لباس‌ها است. افراد معمولا تنها به رنگ لباس‌ها و هماهنگی آن با کیف نگاه می‌کنند؛ اما به طرح آن توجه نمی‌کنند. ناهماهنگی استایل لباس‌ها مانند استفاده کردن از خیار سبز در قرمه سبزی است. هر چند رنگ این دو به یکدیگر شبیه است، اما ساختار آن‌ها اصلا شبیه به هم نیست و کاملا برای هم ناهماهنگ به‌نظر می‌رسند. اگر بخواهید لباس مناسبی بخرید، می‌توانید به مرجع عمده فروشی لباس زنانه و مردانه و بچگانه  مراجعه کنید. می‌توانید سبک‌ها و رنگ‌های مختلف لباس‌ها را مشاهده و خریداری کنید.

رنگ کیف و کفش را متمایز برگزینید

رنگ و استایل لباس و کیف و کفش شما روی جلوه یکدیگر تأثیر زیادی دارند. گزینه بعدی که دارید، انتخاب رنگی متمایز برای کیف و کفش است. لباس‌های خود را با رنگ‌هایی ملایم و هماهنگ انتخاب کنید. سپس رنگ‌های تند برای کیف و کفش خود انتخاب کنید. رنگ کیف و کفش می‌تواند مخالف هم باشد به‌طوری که مخالف بودن رنگ آن‌ها چشم را نزند. رنگ شلوار و لباس خود را در یک طیف انتخاب کنید تا هماهنگی خوبی با یکدیگر داشته باشند. سپس از کیف و کفشی با رنگ‌های متمایز از پوشش خود استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایند و خاص‌تر باشند. اینگونه استایل شما نیز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کلام آخر

انتخاب سبک و نوع پوشش در آخر به سلیقه و انتخاب خودتان بستگی دارد. روش‌ها و پوشش‌هایی که در بالا معرفی شد، اصول و روش‌های توصیه شده در دنیای مد بود. زیبایی معیار و قانون مشخصی ندارد و ترکیبات لباس‌های مختلف زیبا و دیدنی هستند. اما اگر مورد سلیقه شما نباشد، می‌توانید به سلیقه و انتخاب خود لباس‌های مناسب بپوشید. در آخر همه‌چیز به خواسته و نیاز شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *