بلاگ

انتخاب کیف مناسب مهمانی برای بانوان با این 8 فاکتور

کیف مناسب برای مهمانی

برای رفتن به هر کدام از محل‌هایی که دعوت می‌شوید باید لباس و تیپ مناسبی را انتخاب کنید و کیف مناسب برای مهمانی نیز یکی از پوشش‌های مهم است. به عنوان مثال اگر قرار است به مکانی اداری بروید پوشش خود را متناسب به  آن جا انتخاب می‌کنید. برای هر جایی که می‌روید نیاز است بدانید که علاوه بر پوشش مناسب، کیف مناسبی برای رفتن به آن مکان انتخاب کنید برای مثال زمانی که به عنوان یک دانش‌آموز قرار است به مدرسه بروید علاوه بر لباس فرم نیاز دارید که کیف مدرسه‌ای یا همان کوله به همراه داشته باشید. علاوه بر آن مهم‌ترین مکانی که در طی سال به آن دعوت می‌شوید مهمانی‌های خانوادگی یا دوستانه می‌باشند. در ادامه مقاله به روش‌های جذاب برای انتخاب کیف مناسیب برای مهمانی می‌پردازیم پس برای افزایش اطلاعات خود در این زمینه بهتر است با ما یعنی سایت دیوید جونز همراه باشید.

کیف برای مهمانی

تاثیر کیف مناسب مهمانی در استایل شما

یکی از فاکتور‌های بسیار مهمی که شما در خرید کیف مناسب مهمانی بایدرعایت کنید این است که این کیفی شما خریداری می‌کنید باید متناسب رویدادی باشد که آن را پیش رو دارید این بدین معنی است که اگر شما قرار است به مهمانی دوستانه بروید کیف مناسب برای عروسی انتخای نکنید چون باعث ایجاد ناهماهنگی در استایل شما می‌شود. بنابر گفته‌های فوق شما باید کیفی برای مهمانی انتخاب کنید که تکمیل کننده لباس شما در آن مهمانی باشد.

 

پیشنهاد ما به شما:

کیف مناسب مهمانی

در این قسمت به فاکتور‌های مهم انتخاب کیف مناسب مهمانی می‌پردازیم. با توجه به این که نسبت به هر مهمانی که دعوت می‌شوید این معیارها قابل تغییر هستند ولی در ادامه به توضیح حالت معمولی ویژگی‌های کیف مناسب برای مهمانی می‌پردازیم.

1) انتخاب کیف مناسب برای مهمانی مناسب

اگر قصد دارید کیف زنانه مناسبی برای موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید انتخاب کنید باید به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین موضوع نوع مراسم یا همان مهمانی می‌باشد. اگر شما نتوانید برای مهمانی اداری، قرار شبانه در رستوران و ناهار‌های فانتزی کیف مناسب انتخاب کنید نه تنها ظاهر شما زیبا دیده نمی‌شود، بلکه در این حین احساس ناراحتی می‌کنید.

انتخاب کیف متناسب با مهمانی

2) در نظر گرفتن وسایلی که به مهمانی می‌برید

باید دقت داشته باشید که برای رفتن به مهمانی که دعوت می‌شوید چه وسایلی مورد نیاز شما خواهد بود برای مثال اگر قرار است در مهمانی لباس خود را تعویض کنید، شما نیاز دارید که یک کیف بزرگ انتخاب کنید تا بتوانید لباس‌های خود را درون آن قرار دهید. پس بهتر است کیف مهمانی که انتخاب می‌کنید طبق معیار‌های آن مهمانی خریداری شود تا شما بتوانید به راحتی تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن جا بدهید.

پیشنهاد ما به شما:

کیف دستی مدل cm6220

2) اندازه کیف برای مهمانی

اندازه کیف مناسب  مهمانی باید طوریباشد که تمامی وسایلی که قرار است شما در آن مهمانی به همراه داشته باشید را درون خود جای دهد. همان طور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم متوجه می‌شویم که کیف مهمانی اندازه خاصی ندارد و ممکن است با تغییر شرایط مهمانی که شما در آن دعوت می‌شوید این اندازه قابل تغییر باشد تا بتواند علاوه بر ایجاد استایل مناسب برای شما شود، بتواند باعث شود که شما در آن مهمانی احساس راحتی کنید.

سایز مناسب کیف برای مهمانی

3) کیف مهمانی ساده یا طرح‌دار باشد؟

این مورد به عوامل دیگری بستگی دارد یعنی برای این که شما بتوانید متوجه سوید که کیف ساده برای شما مناسب‌تر است یا کیف طرح دارد دو عامل بسیار مهم وجود دارد که به آن‌ها می‌پردازیم. اولین مورد در انتخاب کیف ساده یا طرح‌دار برای مهمانی سلیقه شخصی هر فرد می‌باشد به طوری که بسیاری از افراد در هر مکانی که می‌روند دوست دارند کیف‌های ساده با خود به همراه داشته باشند حال فرقی نمی‌کند به محل اداری، مهمانی‌های خاص یا به عروسی بروند.

4) ست کردن لباس با کیف مجلسی

دومین دلیل انتخاب کیف ساده یا طرح‌دار، لباسی است که شما برای رفتن به مهمانی انتخاب می‌کنید. اگر قرار است برای مهمانی لباسی طرح‌دار انتخاب کنید به شما توصیه می‌شود که حین خرید کیف برای همان مهمانی، کیف ساده‌ای را بپسندید و آن را انتخاب و خریداری کنید همین‌طور برعکس این قضیه صدق می‌کند یعنی اگر می‌خواهید برای مهمانی لباسی ساده تهیه کنید توصیه ما به شما این است که هنگام خرید کیف خود، یک کیف طرح‌دار انتخاب کنید. دلیل توصیه‌های ما به شما خریدار‌های محترم این است که این تضاد در انتخاب لباس و کیف تاثیر به سزایی در استایل شما ایجاد می‌کند و باعث جذابیت بیش از حد شما می‌شود. لازم به ذکر است اگر از این قانون پیروی نکنید امکان رخ دادن فاجعه در استایل شما است به این منظور که همیشه ترکیب ساده با طرح‌دار بسیار خاص‌تر و شیک‌تر از ترکیب طرح‌دار با ‌طرح‌دار است.

ست کردن لباس با کیف مجلسی

5) کیف مناسب مهمانی چه رنگی باشد؟

برای انتخاب رنگ کیف مناسب برای مهمانی، شما می‌توانید به لباسی که می‌پوشید رجوع کنید. رنگ لباس شما در انتخاب رنگ‌ کیف شما تاثیر گذار است به طوری که اگر لباس‌های رنگ روشن استفاده می‌کنید می‌توانید در انتخاب کیف خود هم از رنگ‌های خنثی استفاده کنید که از جمله رنگ‌های خنثی مشکی و سفید هستند‌. رنگ‌های خنثی به رنگ‌هایی گفته می‌شود که شما با تمامی رنگ‌ها می‌توانید آن را استفاده کنید و رنگ لباس شما به هر رنگی که باشد کیف مشکی را می‌توان با آن استفاده کرد اما اگر بخواهید کیف خودتان را به جز رنگ خنثی انتخاب کنید، چنانچه رنگ لباس شما روشن می‌باشد شما باید یک کیف یک یا دو پرده از رنگ لباستان تیره‌تر بگیرید که نمای خاص خودش را داشته باشد. اگر هم لباس شما به رنگ مشکی هست شما قادر به انتخاب کیف‌های رنگ روشن ، مشکی و اصطلاحا هر رنگ کیفی که می‌خواهید هستید‌.

 

پیشنهاد ما به شما:

کیف دستی مدل cm6095

6) انتخاب فرم کیف

اکثر کیف‌های مناسب مهمانی به فرم‌ مربع یا مستطیل هستند به طوری که در انتخاب این کیف‌ها تماما این فرم را مشاهده می‌کنید. اما لازم به ذکر است که شما می‌توانید کیف‌هایی با  فرم‌هایی مانند مثلث، دایره و بیضی که از اشکال هندسی هستند خریداری کنید. در ضمن شما می‌توانید از فرم‌های فانتزی‌تر مانند قلب استفاده کنید.

فرم کیف مناسب برای حالت بدن شما

به خاطر داشته باشید اگر شما فردی قد بلند و لاغر هستید، فرم گرد کیف‌ها برای شما مناسب‌تر است. زیرا این نوع کیف تناسب بیشتری با حالت بدن شما دارد. اگر شما فردی نسبت قد کوتاه و توپُر هستید بهتر است به جای انتخاب و استفاده از کیف‌های گِرد می‌توانید سراغ کیف‌های مستطیل شکل بروید.

7) جنس کیف مجلسی و مهمانی

هنگامی که شما به مهمانی می‌روید باید بدانید که نوع پوشش و انتخاب شما باعث جلب نظر دیگران نسبت به شما می‌شود. هنگام ورود به دورهمی و مهمانی‌ها، حتی جنس کیف شما نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. جنس کیف مناسب مهمانی می‌تواند ساده باشد اما انتخاب یک کیف براق با کیفیت و مرغوبیت بالا و تزئینات مرسوم‌تر است. اما باید به گونه‌ای انتخاب شود تا با دیگر لباس‌های شما ست باشد و زیاد هم شلوغ نباشد.

8) قیمت کیف مناسب برای مهمانی

جالب است بدانید که کیفیت همراه با قیمت مناسب است که می‌تواند باعث برد شما در خرید خود باشد. اگر به فروشگاه‌های کیف مراجعه کنید، مشاهده می‌کنید که تمامی کیف‌هایی که کیفیت خوبی دارند با قیمت‌های نسبتا بالایی به فروش می‌رسند. پس بهتر است در حین خرید کیف مناسب برای مهمانی به دنبال کیف‌هایی باشیم که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی را به همراه دارند. اگر می‌خواهید خرید خوبی را داشته باشید ما به شما فروشگاه حضوری و آنلاین دیوید جونز را معرفی می‌کنیم. این فروشگاه در زمینه کیف فعالیت می‌کند و به یکی از بهترین برند‌های دنیا تبدیل شده است. برای انتخاب یک کیف با کیفیت بالا و قیمت ایده‌آل می‌توانید از فروشگاه آنلاین دیوید جونز این کار را انجام دهید.

کلام آخر

در این محتوا راه‌هایی را یادگرفتید تا بتوانید کیف مناسب برای مهمانی انتخاب کنید. با توضیحات کامل برای شما خریداران گرامی که باید در حین خرید به آن توجه کنید بیان شد.لازم به ذکر است که انتخاب شما رابطه مستقیم با استایل، تیپ و شیک بودن شما دارد. پس باید بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید جذاب‌ترین فرد جمعی که قرار است در آن حاضر و دیده شوید باشید. امیدوارم این مطلب که شامل نکات مهم و کاربردی است برای شما مفید واقع شود و دیگر مشکلی برای کیف‌های خود نداشته باشید. آنلاین دیوید جونز همراه همیشگی شما برای خرید کیف‌هایتان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *