بلاگ

ویژگی‌های کیف چرم اداری

ویژگی‌های کیف چرم اداری

بسیاری از افراد، تایم زیادی از خود را در محل کار هستند و برخی از این افراد نیاز دارند که وسایلی را همراه خود داشته باشند. بدین منظور، شرکت‌ها و برندهای مختلفی با طراحی انواع کیف چرم اداری در مدل‌های زنانه و مردانه آن ها را روانه بازار کرده است. زندگی روزمره امروزی نشان می‌دهد که تا چه حد استفاده از این محصول ضرورت دارد و به نگهداری اشیاء و وسایل ما کمک می‌کند. این نوع کیف اداری جزو بهترین کیف‌های موجود در بازار است که می‌توانید با ورود به سایت دیویدجونز انواع مختلفی از آن را مشاهده کنید. در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب این محصول کاربردی، صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های حداقلی آن را برمی‌شماریم. توصیه می‌کنیم به منظور اطلاعات بیش‌تر در مورد این محصول، ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

انواع کیف چرم اداری مردانه

از انواع مختلف کیف چرم اداری براساس نوع کاربرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کیف دانشجویی

این کیف برای استفاده دانشجویان بسیار مناسب است. قسمت‌های مختلفی در این کیف وجود دارد که از آن برای قرار دادن کتاب، جزوه و لپ‌تاپ از آن استفاده می‌کنند.

  • کیف کارمندی

یکی از انواع کیف‌های چرم اداری، کیف کارمندی است که قسمت‌های مختلفی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز روزانه کارمندان در آن وجود دارد.

  • کیف اساتید

این کیف شبیه کیف دانشجویی طراحی شده است و جزو کیف‌های اداری به شمار می رود. کیف اساتید علاوه بر داشتن قسمت‌هایی برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و جزوه، دارای قفل رمزدار نیز است.

  • کیف وکلا

این کیف نسبت به سایر کیف‌های اداری از فضای بزرگ‌تری برخوردار است تا بتوان پرونده‌های موکلان را درون آن جا داد.

  • کیف پزشکان

یکی دیگر از انواع کیف چرم اداری، کیف پزشکی است که علاوه بر داشتن قسمت‌هایی برای قرار دادن جزوه، کتاب و لپ‌تاپ، قسمتی هم برای قرار دادن تجهیزات پزشکی دارد.

بهترین نوع کیف چرم اداری چیست

از بهترین نوع کیف چرم اداری می‌توان به کیف شانه و کوله‌پشتی اشاره کرد که هر کدام ویژگی‎های منحصر به فردی دارند :

  • کیف شانه

از قدیم‌الایام افرادی که به خارج از کشور مسافرت می‌کردند، استفاده از کیف شانه را جزو ملزومات خود می‌دانستند. کیف شانه جهت حمل اسباب، کلیدها، کیف پول، جای کتاب و سایر ملزومات گزینه بسیار مناسبی بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. امروزه انواع مدل‌های کیف شانه در طرح‌ها و مواد مختلف در بازار می‌توان یافت که در این بین کیف چرم جزو برترین انتخاب محسوب می‌شود.

  • کوله‌پشتی

کوله‌پشتی یکی از بهترین انتخاب‌های کیف چرم اداری است که به نوعی یک همراه برای سفر به شمار می‌رود. این کیف جزو محصولاتی است که به راحتی می‌توان بار خود را با استفاده از آن به دوش کشید. انواع جدید کوله‌پشتی می‌توانند تلفن همراه، دوربین، لپ تاپ، اسباب ضروری، بطری آب یا حتی لباس‌های شما را حمل کند.

افرادی که به ظاهر شیک خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند برای حمل کیف خود به دفتر کار، از کوله‌پشتی لپ‌تاپ استفاده کنند. با استفاده از این کوله می‌توان تنظیم آن را بر روی شانه به اندازه کافی انجام داد و بار خود را به راحتی حمل کرد.

ویژگی‌های کیف چرم اداری چیست

کیف‌های چرم اداری علاوه بر راحتی باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشند که در این بخش به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت :

وزن کیف

کیف اداری وزن استانداردی دارد و کیف‌های سبک اداری نیز اغلب کیفیت پائینی دارند و خیلی زود دچار پارگی یا سائیدگی می‌شوند. کیف‌های سنگی نیز به مرور زمان با استفاده زیاد به ستون فقرات و دست آسیب وارد می‌کند. بنابراین وزن کیف چرم اداری نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک باید باشد.

بند کیف اداری

یکی از ویژگی‌های هر کیف اداری، داشتن بند کیف است که به حمل آن کمک می‌کند. برخی از کیف‌های چرم اداری یک بند و برخی دیگر نیز دو بند دارند. بندهای کیف به شکل‌های کوتاه و بلند در بدنه آن نصب می‌شوند که افراد می‌توانند بسته به سلیقه خود، مدلی از آن را انتخاب کنند.

دوخت کیف چرم اداری

دوخت کیف‌های چرم اداری به دو شکل دستی و ماشینی انجام می‌شود که مدل ماشینی اغلب با نظم و دقت بالاتری، نتیجه بهتری را خواهد داشت. این دوخت دقیق در کیف‌های چرم اداری باعث زیباتر شدن این محصول می‌شود. کیف‌های اداری سنتی و هنری نیز اغلب به صورت دستی دوخته می‌شوند و در صورت مرتب و منظم بودن، جزو محصولات باکیفیت انواع کیف اداری محسوب خواهند شد.

یراق آلات کیف

یراق آلات کیف مواردی مانند دکمه، زیپ، سگک و تزئینات موجود در کیف است که باید با بدنه کیف همخوانی داشته باشد و مواردی از نظر کیفیت ساخت و زیبایی در آن بسیار مهم خواهد بود. در صورت انتخاب یراق آلات باکیفیت، عمر کیف چرم اداری نیز به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

تعداد جیب کیف اداری

کیف‌های اداری معمولا جیب‌های داخلی و خارجی زیادی دارند که این مسئله باعث نظم بخشیدن به وسایل درون آن‌ها می‌شود. البته وجود جیب در بدنه کیف اداری جزو مسائل سلیقه‌ای است که هر شخصی با توجه به خواست و نیاز خود در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند.

نوع چرم به کار رفته در کیف اداری

بهترین کیف چرم اداری، کیفی است که از چرم‌های دانه کامل در آن استفاده شده است که به افزایش کیفیت، دوام و استحکام کیف کمک بسیاری می‌کند. استفاده از محصولات این نوع چرم نه تنها مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه ظاهر کیف اداری مورد نظر را جذاب‌تر می‌نماید.

نکات مهم در نگهداری کیف چرم اداری

اگر می‌خواهید کیف چرم اداری خود را تا مدت زیادی استفاده کنید، باید یکسری نکات واجب و ضروری را رعایت نمائید که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم :

  • برای پاک کردن کیف اداری نوع چرم طبیعی یا مصنوعی باید از پاک‌کننده‌های مخصوص و چرب استفاده کرد تا از خشک شدن و ترک برداشتن آن جلوگیری شود.
  • کیف خود را به هیچ عنوان به مدت طولانی در آفتاب نگذارید، چرا که نسبت به نور آفتاب و گرما بسیار آسیب‌پذیر است.
  • برای تمیز کردن کیف اداری خود، دستمال مرطوب یا خیس را به یراق‌آلات نکشید تا دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی نشود.
  • در صورتی که در منزل هستید و یا استفاده ای از کیف خود نمی‌کنید، بهتر است آن را در جای تاریک قرار دهید. اگر هم کیف چرمی شما خالیست، توصیه می‌کنیم به منظور حفظ شکل کیف، آن را از روزنامه یا وسایلتان پر کنید.
  • اگر کیف اداری شما از نوع چرم طبیعی است، بهتر است که آن را هر روز واکس بزنید تا به افزایش طول عمر آن کمک کنید. بدین منظور می‌توانید از فروشگاه‌های چرم‌فروشی یک عدد پی واکس تهیه نمائید.
  • درست است که کیف‌های اداری، جادار هستند، ولی نباید هرچه که دم دستتان است، درون آن قرار دهید. همچنین توصیه می‌کنیم که اشیاء تیز و برنده‌ای را درون آن قرار ندهید تا آستر داخلی کیف، آسیبی نبیند.

سخن پایانی

در این مقاله دریافتیم که کیف چرم اداری جزو محصولات پرکاربرد و محبوب بین مردان و زنان به شمار می‌رود که در انواع مختلفی در بازار موجود است. از انواع مختلف این کیف می‌توان به کیف دانشجویی، کیف کارمندی، کیف دانشجویی و کیف پزشکان اشاره کرد. در هنگام خرید این محصول علاوه بر توجه به قیمت آن، باید به نکات مختلفی از جمله ابعاد کیف، رنگ کیف و بند کیف اداری توجه کنید. توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتما با کارشناسان دیوید جونز ارتباط برقرار کنید تا از خرید خود اطمینان حاصل نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *